Πρόλογος

5.7K 210 19
                                    

Καθως τακτοποιω τα πραγματα μου αναρωτιέμαι αν όντως ειναι καλη ιδέα που ηρθαμε εδω. Οι δικοι μου το παρουσίασαν σαν την καλύτερη ευκαιρία που θα μπορουσα να εχω.


Ομως αυτοι εχουν την δουλειά τους εδω και εγω ειμαι 17 δεν θα καταφέρω να προσαρμοστώ κατευθείαν εδω. Στο σχολειο πως θα τα καταφέρω. Δεν ειμαι ουτε στο ελάχιστο κοινωνική. Δεν μιλαω σε κανεναν αν δεν μου μιλησει πρώτος.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Μπαινω στο σχολείο και κοιταζω δεξια και αριστερά. Δεν εχω ιδεα που πρεπει να παω.Ενα κοριτσι με σπαστα κοντα μαλλια και γυαλιά με σταματαει.


"Δεν σε ξερω εσενα μηπως εισαι η καινούργια μαθητρια; Η"λεει και ψάχνει σε ενα χαρτί που κραταει"Η Καμελια καλεν σωστα;"ρωταει και εγω γνεφω."τελεια ελα μαζι μου θα σου δειξω την ταξη σου"λεει και με τραβαει απο το χερι να την ακολουθήσω.




Και χτυπαει το κουδουνι και εγω καθομαι στο πρωτο θρανία. Μπαινουν στην ταξη διαφορα παιδια και το βλεμμα μου κολαει σε μια κοπελα. Ειμαι σιγουρη οτι αυτη θα ειναι ο κοπελα που ολοι θα ξερουν εδω. Πριν καλα καλα το καταλαβω κατευθύνεται προς το θρανιο μου.



"Καθεσαι στο θρανιο μου"μου λεει και απλος την κοιταζω"τι με κοιτας; σου ειπα καθεσαι στο γραφειο μου σηκω"λεει και εγω ξεφυσαω. Περνω την τσαντα μου και σηκώνομαι όρθια. Κοιταζω τριγύρω και η κοπελα με τα κοντα μαλλια απο πριν μου δείχνει την θεση διπλα της. Γνεφω ως ευχαριστώ και κάθομαι εκει.



Ξεκινησε πολυ καλα η πρωτη μου μερα εδω. Φυσικα και ειναι ειρωνεία.















Αστεράκι🌟





























Σχολιο🗯

Bad teen boyWhere stories live. Discover now