"Χαλαρωσε λιγο μικρη οκευ ενταξει εχεις απόλυτο δίκιο δεν ξερει τιποτα η μαμα μου γιατι σου ειπα ψεμματα"λεει σοβαρος και ειμαι ετοιμη να βγω εξω απο τα ρουχα μου με αυτον τον άνθρωπο.
"Τι ηθελες να κανεις αυτην την φορα; μπορεις απλα να το πεις. Κουράστηκα να φοβαμαι οτι θα κανεις κατι και καθε φορα να την παταω"λεω και εκεινος με κοιταζει.
"Δεν ηθελα να κανω κατι απλα αν σου ελεγα οτι απλα σε γουσταρω και πραγματικότητα να ηταν δεν θα με πίστευες οπως και τωρα σωστα;"ρωταει σοβαρός. Εχει δικιο δεν τον πιστεύω.
"Δηλαδη θελεις να μου πεις οτι με γουσταρεις;"ρωταω και εκεινος γνεφει κοιτωντας με και εγω γελαω."εντάξει οκευ ηταν καλο αστειο αλλα τωρα πες μου την αληθεια"λεω και εκεινος ειναι ακομη σοβαρος.
"Μιλαω σοβαρα,σταματα να γελας"ξανα λεει και σταματαω και τον κοιταζω σοβαρη. Ή λεει αληθεια ή θα πρεπει να παει να γινει ηθοποιος σε αυτην την καινουργια σχολη που εχει ανοίξει και λέγεται theater voice.(για οσες ξερουν...)
"Οκευ οκευ και απο που καταλαβες οτι με γουστάρεις;"ρωταω και τον κοιταζω σοβαρή.
"Δεν ένιωσα την ευχαρίστηση που ηθελα οταν εκανα αυτο που εκανα και σε ειδα χαλια. Η καρδια οπως ειχες παρατηρήσει και η ιδια χτυπουσε χωρις να ξερω τον γαμημένο λογο. Και δεν θελω να φιλας κανεναν"λεει και με κοιταζει. Δεν καταλάβαινω αν τα εννοεί πραγματικά. Γιατι και εγω σχεδον ετσι νιωθω απεναντι του και ειναι ερωτας και δεν ξερω αν ειναι και για αυτον.
"Ζηλευεις;"ρωταω περισσότερο στον εαυτο μου αλλα εκεινος απλα με κοιταζει και δεν απανταει"μηπως δεν με γουσταρεις απλα; θελω να πω το εχεις σκεφτεί;"ρωταω και τον κοιταζω με έκπληξη αλλα εκεινος συνεχίζει να με κοιταει σοβαρός.
"Οχι δεν το εχω σκεφτει. Νομιζω αυτο σου φτανει για να ειμαστε μαζι και ειναι πολυ ποτε δεν θα εκανα σχεση με καμια"λεει και με κοιταζει. Πρεπρι να δω τι θα κανω με αυτο. Ειναι και ο λογκαν στην μεση. Τον άφησα να με φιλησει δεν μπορω να τον αφησω ετσι απλα τωρα.
"Ο Λογκαν ξερεις ηταν πολυ καλος ακομη και αν δεν του είπα ποτε οτι θα ειμαι στα σιγουρα μαζι του. Αν καταλαβαίνεις. Πριν με φιλησε και εγω τον αφησα γιατι πολυ απλα εσυ μου εκανες πολλας και αυτος ηταν διατεθειμένος να με αγαπήσει"λεω και τον κοιταω.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...