Κεφάλαιο 12

1.9K 124 63
                                    





Καθομαι στο δωματιο και παιρνω το κινητο μου στα χερια. Περιμένω εδω και ωρα να με παρει αλλα δεν το κανει. Και ωραια ναι. Το παραδέχομαι. Θελω τον Καμερον.




Θελω να ειμαστε μαζι και μου ειπε να ειμαστε οποιες και αν ειναι οι συνθήκες. Δεν θα τον αφησω να κανουμε σεξ θα ακουσω την καρλα. Και θα ψαχνω παράλληλα το κλειδί για το συρτάρι.




Χωρις να το καταλαβω ηδη καλω τον αριθμο του. Χτυπαει αρκετες φορες και οταν το σηκώνει πρωτα ακουω φωνες απο πίσω.





'Ναι'απανταει μετα εκεινος και η ανασα του ειναι κόφτη.





"Γιατι δεν με πήρες; δεν μπορεις να έρθεις;"ρωτάω και αγνοώ την ανασα του.





'Ναι θα ερθω τωρα σε 5 ειμαι εκει'λεει και το κλείνει. Τρεχω κατω αφου ξεκλειδώνω την πορτα του δωματιου και βγαινω εξω. Έρχεται εκεινη την ωρα το αυτοκίνητο του.





Μπαινω μεσα και εκεινος βαζει μπρος. Κοιταζει μπροστα ενω σφίγγει το τιμόνι. Τον πλησιάζω και τον φιλαω στο μάγουλο και γυρναει να με κοιταξει.





"Τι κάνεις;"ρωταει σοβαρος ακομη και τον κοιτάζω.





"Τι κανω;"ρωταω"φιλαω το αγορι μου δεν ειπες οτι είμαστε μαζι;"ρωταω και τον κοιταζω.





"Το ειπα απλα αυτο δεν σημαίνει οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις"λεει και κοιταζει μπροστά.





"Λαθος στην σχεση αυτο κανεις...οτι θελεις για αυτο ειμαστε μαζι. Γιατι θελεις να μεινω εγω μακρια απο καποιον να με εχεις μονο εσυ να μπορεις να με φιλας να με αγγίξεις οπως ολα αυτα ισχύουν και για εμενα"λεω εγω. Δεν ξερω που βρηκα τοσο θαρρος αλλα το έκανα.





"Γιατι ηθελες να βρεθούμε;"ρωταει και χαμογελαω που δεν αποφάσισε να μου πάει κοντρα σε αυτα που του ειπα.





"Θα το ξερουν οτι ειμαστε μαζι;"ρωταω και γυρναει να με κοιταξει στιγμιαία.





"Ναι"απανταει χωρις να με κοιτάξει.





"Αυτο ηθελα να σου πω. Καλύτερα να μην το μαθουν ακομα γιατι θελω λιγο χρονο για να μιλησω στην καταλην"εξηγω.





"Καλα παρε τον χρονο σου δεν με νοιαζει"λεει και τον κοιταζω. Όντως δεν φαίνεται να τον νοιαζει και παρα πολυ.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now