Ανοιγω τα ματια μου και γυρναω να κοιταξω διπλα μου τον Καμερον να κοιμάται. Αποφασιζω να μην κουνηθώ και τον ξυπνήσω και έτσι απλός καθομαι και παρατηρω το στηθος του να πηγαίνει αργα πανω κατω.
Επειτα τα ματια του που ειναι κλειστα και οταν ειναι κλειστα φαινεται πολυ γλυκος γιατι δεν προσπαθει να δειχνει σοβαρος,ψυχρος και άγριος.
Τα χειλη του που ειναι μισάνοιχτα και εχει το κεφαλι του γυρισμενο προς το μερος μου με αποτέλεσμα να εχω πλαγιο προφιλ και να μοιάζει με εκεινα τα ομορφα μοντελα που βλεπουμε στα περιοδικά.
Η ιδεα του να εχουμε σχεση μου φαίνεται ακομη άγνωστη και ας μην εκατσα να το αναλύσω παρα πολυ χθες. Ακομη μου ειναι δυσκολο να πιστεψω οσα ειπε αλλα γιατι να τα πει;
Τι αλλο λογο θα ειχε για να μου πει ψεμματα; αφου τα εχει κανει ολα. Εχω φτασει στο σημειο να μην φοβαμαι γιατι αφου τα εχει κανει ολα δεν εχει μείνει κατι αλλο να κανει.
Και ολα αυτα τα σκέφτεται ποια; εγω που πριν λιγο καιρο δεν ηξερα πως γινεται το σεξ. Που δεν ειχα δει ποτε στην ζωη μου αγορι να με διεκδικεί ετσι και φυσικα δεν πιστευα ποτε πως στα αλήθεια θα συναντούσα ενα απο τα αγορια που βλεπουμε στις ταινίες.
Η πορτα του δωματιου μου ανοιγει και με κανει να πεταχτώ ορθια και να κοιταξω τον μπαμπα μου ο οποιος στεκόταν εκει και που φυσικα ουτε εκεινος οπως καξ ουτε η μαμα δεν ειχαν ιδεα οτι εμεινε εδω το βραδυ ο καμερον.
"Καμελια τι στο καλο κανεις στο κρεβατι με αυτον τον τυπο;"ρωταει ο μπαμπας μου αυστηρά και ο καμερον κουνιέται στο κρεβατι με αποτελεσμα να κανει θόρυβο και να τον κοιταξω.
"Τιποτα μπαμπα απλα κοιμηθήκαμε...με...με τον καμερον ειμαστε..ζ-ζευγάρι"λεω και ακομη και τωρα ζορίζομαι να το πιστέψω.
"Καμελια τι σημασία εχει που είστε ζευγάρι ή που απλα κοιμηθήκατε τι σου εχουμε μαθει εμεις; δεν κοιμάσαι με κανεναν στο ιδιο κρεβατι αν δεν τον τεσταρεις πρωτα"λεει και εγω κοιταζω τον καμερον που ανοιγει τα ματια του. Θα γινω ρεζίλι τέλεια.
"Τον τεσταρα μπαμπα μου αντε τωρα πηγαινε κατω και θα ερθουμε και εμεις αμεσως"λεω και τον βλεπω που με αγριοκοιταζει με το πολυ πολυ σοβαρο υφος. Αυτο το ύφος σημαίνει 'οχι δεν το αφηνω ετσι' .
YOU ARE READING
Bad teen boy
Ficção AdolescenteΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...