Δυο μερες εχουν περασει και και εγω φοραω την μαυρη φουστα και την μπλουζα με τα στρασακια που μου εφερε η μαμα μου με τα καινουργια παπούτσια που μου πήρε.
"Αντε καμελια θα περιμένουν οι άνθρωποι"λεει η μαμα μου καθως κατεβαίνω τα σκαλια. Οι προηγούμενες μερες περασαν ομαλά.
"Ειμαι ετοιμη"λεω και με κοιταζει η μαμα μου και ο μπαμπας μου. Ειναι τοσο αμήχανο ολο αυτο. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητό και τους δείχνω τον δρομο αν και ειναι λιγα στενα πιο πανω.
Χτυπαμε το κουδουνι και ανοίγει ο πατέρας του Καμερον. Υπαρχει τοση αμηχανια για εμενα και δεν ξερω αν την αντιλαμβάνονται και οι υπόλοιποι.
Οι δικοι μου αρχιζουν να συζητουν με τους δικούς τους και η μαντισον που καθεται διπλα μου δείχνει να διασκεδάζει με ολα αυτα. Παρολα αυτα δεν βλεπω πουθενα τον Καμερον.
"Που ειναι ο καμερον;"ρωταω την μαντισον και εκεινη με κοιταζει με καθαρη διασκεδάση.
"Στο δωματιο του δεν θα βγει απο εκει πιστεψε με δηλαδη εγω αν ημουν στην θεση του δεν θα έβγαινα μυριζομαι γαμο"λεει καθως γελαει και εγω την κοιταω αυστηρά. Σηκώνομαι και ανεβαίνω τα σκαλια.
Προχωράω αργα προς το τελος του διαδρόμου οπου ειναι και το δωμάτιο του. Ανοιγω την πορτα και τον κοιτάζω. Φοραει ενα τζιν μαυρο και μια εξίσου μαυρη μπλουζα που κολλαει πανω στο σωμα του και δειχνει ποσο γυμνασμένος ειναι.
"Γεια"λεω και γυρναει το κεφάλι του και με κοιταζει. Κλεινω την πορτα και του χαμογελάω καθως πλησιαζω να καθήσω διπλα του στο κρεβάτι.
"Ηρθατε;"ρωταει εκεινος καθως κοιταζει το πάτωμα. Φαινεται σκεπτικός. Γυρίζω και κοιταζω το κλειδί που βρίσκεται ακομα εκει πανω οπως και πριν 2 μερες που ήμουν εδω.
"Ναι οι δικοι μου ειναι κατω απλα δεν σε ειδα και ηθελα να δω αν εισαι καλα"λεω και εκεινος σηκώνει το βλεμμα του. Με κοιταζει στιγμιαία στα ματια.
"Καλα ειμαι αν θελεις παμε κατω για να κατσουμε να φαμε"λεει και δηλώνεται γνεφω και τον ακολουθω απο πισω του. Πριν μπουμε στο σαλονι σταμαει.
Ειμαι σιγουρη οτι νιωθει αμήχανα. Οπως και εγω. Θα τον κοιταξουν οι γονεις μου και θα θελει να δειχνει ενταξει οπως και εγω. "Ολα καλα"του λεω και πιανω το χερι του και αυτος κοιταζει εμενα και μετα τα ενωμένα χερια μας.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Fiksi RemajaΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...