Η μερα στο σχολειο περασε ομαλά. Ευτυχώς δεν εγινε κατι που θα με κάνει να αισθανθω αβολα για ακομα μια φορα.
Φορεσα μια ροζ καινουργια φουστα με ασπρη μπλουζα. Παπουτσια πηρα το κινητο μου και κλείδωσα την πορτα του δωματίου μου. Βγηκα και ειδα το μαυρο του αμαξι.
Πλησιαζω και μπαινω μεσα. Φοραει ενα μαυρο τζιν με μια ασπρη μπλουζα. Γενικα παντα ειναι μονα τα χρωματα που φοραει. Ή μαύρα ή ασπρα ή και τα δυο μαζι αλλα ποτε αλλα χρώματα.
"Τι ειπες στην μανα σου;"ρωταει και εγω γυρναω να τον κοιταξω. Κοιταζει μπροστα και σφίγγει το τιμόνι.
"Δεν της ειπα. Θα νομίζει πως κοιμάμαι" λεω και εκεινος δεν λεει κατι. Σταματαει στο σπιτι του. Βγαινουμε απο το αμάξι και τον ακολουθώ. Ανοίγει την πορτα και μπαινουμε μεσα.
"Ανεβα την σκαλα"λεει και τον κοιταζω"στο τελος του διαδρομου δεξια"λεει και κανω αυτο που λεει βλεπω οτι πηγαίνει καπου αλλου. Του σπιτι του χωρίς κοσμο φαίνεται τεράστιο.
Μπαινω στο δωματιο του και παρατηρώ τον χώρο. Ειναι οι τοίχοι ασπροι και ολα τα υπόλοιπα γκρι και μαύρα. Ολα πανω του φαινονται αυστηρά.
"Βγαλε την φουστα σου"λεει απο πισω μου καθως κλεινει την πορτα.
"Τι;"ρωταω κοιτωντας τον. Δεν μπορει να εννοει να βγαλω στα αλήθεια την φουστα μου. Μπροστα του;
"Πως θα δοκιμάσεις τα βρακια σου;"ρωταει εκεινος και εγω τον κοιταζω. Καταπίνω. Θα κρατήσω την φουστα μου πανω μου. Μπορω να δοκιμάσω τα βρακια ετσι.
"Μπο-μπορεις να μου τα δωσεις θα-θα τα δοκιμάσω με την φουστα μου"λεω και κουναει το κεφαλι του. Μου δίνει μια σακουλα με διαφορα κορδονια."αυτα ειναι καποιο είδος κορδονια που μπαινουν καπου;"ρωταω και αυτος γελαει για λιγο.
"Ναι στον κωλο σου"λεει κοιτωντας με και μου πέφτει απο το χερι και εκεινος με κοιτάζει. Σκύβει και το παίρνει."το κόκκινο θα βάλεις"λεει και κάθεται στα γονατα μου βγαζει τα παπούτσια και βαζει τα χερια του κατω απο την φουστα μου.
Τον κοιταζω και εκεινος ειναι ακομα ανέκφραστος.αφήνει στην ακρη το βρακί μου και μου φοραει αυτο το κόκκινο και το ανεβάζει αργά.
Σηκώνεται και για πρωτη φορα με κοιταζει στα ματια αλλά αμεσως παίρνει το βλεμμα του και πιανει το ποτήρι που κρατουσε πριν.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...