Καθομαι με την μαμα μου στην κουζινα και εκεινη πινει τον καφε της. Ξυπνησα νωρις μελέτησα για αυριο και τωρα απλα περίμενα να περάσει λιγο η ωρα να παω για τρεξιμο.
"Αυτο το Σάββατο θα ερθει κυρία λιντα η μαμα της Ζαρα και θα φαμε ολοι μαζι εδω"μου ανακοινώνει καθως χωριζει καποια χρήματα. Η μαμα μου μου μαζεύει λεφτα μεσα στην τράπεζα για το τι θα κανω μετα.
"Ναι ναι ειμαι παρα πολυ χαρούμενη"λεω και αν και σε καποια αλλη στιγμη θα ημουν πολυ χαρούμενη τωρα απλα σκεφτομουν οτι ειπαμε χθες με τον Καμερον."μαμα; τι ειναι το στριγκακι;"ρωταω και εκείνη αφήνει την κουπα της κατω και με κοιτάζει.
"Που το ακουσες εσυ αυτο; ποιος σου το ειπε;"ρωταει σοβαρη. Τι θα της πω τωρα; πρεπει να βρω μια καλη δικαιολογία.
"Εεε κατι κοριτσια λεγαν κατι στο σχολείο οταν περνούσα απο διπλα τους...ηταν μεγαλες πανε τρίτη αυτες και"προσπαθω να πω για να μην καταλαβει και κατι για το σχολείο.
"Αυτα ειναι βρακια για μεγάλες. Πολυ μεγαλύτερες απο την ηλικία σου ή ενα χρονο μεγαλύτερες σου. Αυτα τα βρακια εσυ θα τα φορέσεις μονο οταν παντρευτείς οκευ;"ρωταει και εγω γνεφω. Θα πρεπει να κρύψω καλα τα βρακια που θα μου πάρει ο καμερον.
"Εγω θα παω να ετοιμαστώ"δηλωνω"θα βγω για τρέξιμο"λεω καθως φεύγω απο την κουζίνα. Φοραω ενα κολαν μαυρο και μια μαυρη μπλουζα μια ζακετα και τα παπούτσια μου.
Βγαινω απο το σπιτι και πηγαινω περπατώντας προς τον χωματόδρομο. Μολις φτανω αρχίζω να τρεχω παρατηρώντας τα δεντρα τριγύρω μου.
Νιωθω σιγα σιγα να ιδρώνω και πιανω με το κοκαλακι μου τα μαλλια μου σε μια ψιλη ουρα που καθως ξανα αρχιζω να τρεχω πηγαίνει δεξια και αριστερά.Ακουω σφυρίγματα απο πισω μου και γυρναω να κοιταξω. Και έπειτα χτυπαω καπου.
"Πρόσεχε βρε"λεει και γυρναω να κοιταξω μπροστα. Πιανω αμήχανα τον αφιενα μου.
"Γεια"του λεω και εκεινος χαμογελαει.
"Τι κάνεις;"ρωταει καθως με παρατηρεί.
"Καλα ειμαι να εδω τρεχω λιγακι"λεω και κοιταζω τριγύρω.Μου ειπε να μην μενω μονη με τον λογκαν"πρεπει να φυγω ομως τωρα θα με περιμένει η μαμα μου"λεω και κανω να φυγω αλλα με πιανει απο το χερι.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...