Κεφάλαιο 23

1.7K 115 51
                                    







Το κεφαλι μου ποναει λιγο αλλα προσπαθω να δειχνω λιγακι καλυτερα. Ο Λογκαν μου ζητησε χθες να βγουμε σημερα μια μικρη βολτα.





Δεν ειχα σκοπο να συμφωνήσω ή κατι τετοιο γιατι πραγματικα ηταν τοσο ρεζιλευτικο ολο αυτο. Δεν επρεπε να εμπιστευτώ τον καμερον. Δεν θα πρεπει ομως να ασχοληθω αλλο μαζι του.





Οπου ναναι θα ερθει ο Λογκαν και εγω περιμενω μαζι με την μαμα μου και κοιταζω την τηλεόραση χαμένη στις σκεψεις μου. Η μαμα μου εγινε φιλη με την μαμα του καμερον και απο στιγμη σε στιγμη την περιμένει να έρθει.





Το κουδουνι χτυπαει και σηκώνομαι να ανοίξω. Ειναι ο λογκαν ομως απο πισω βλεπω την μαμα του αστον την κυρια νουλα να πλησιάζει.





"Παμε;"ρωταει ο λογκαν και μου χαμογελαει οσο πιο γλυκα γίνεται μαλλον για να με κανει να νιωσω καλύτερα. Εγω απλα γνεφω και παω να βγω αλλα η μαμα του καμερον με σταματάει.





"Καλη μου θα ηθελα να σου μιλησω λιγο ιδιαίτερος αν γίνεται"λεει και με κοιταζει σοβαρη αλλα με ενα γλυκο και λυπημένο υφος.





"Μπορεις να περιμενεις 2 λεπτα;"ρωταω τον λογκαν και γνεφει και μου δειχνει ενα αυτοκινητο που μαλλον ειναι το δικό του και μπαινει μεσα."πειτε μου κυρια νουλα"λεω και με κοιτάζει.






"Κοριτσι μου η μαντισον μου ειπε τι εκανε ο γιος μου και θελω να σου ζητήσω συγνωμη και να σου πω πως δεν θα το αφησω να περασει ετσι αυτο θα τον τιμωρήσω με καθε τροπο"λεει κοιτωντας με απολογιτικα.





"Μην φοβάστε ο γιος σας δεν κινδυνεύει απο εμενα. Δεν θα παω στην αστυνομία απλα θα σας παρακαλουσα να τον κρατησετε μακρια απο εμενα. Δεν θελω να εχω καμια σχεση μαζι του. Αν ποτε σας πει κατι για εμενα ή αν ακουσετε κατι για εμενα να του το κοψετε αμεσως"λεω και γυρναω και φευγω. Μπαινω στο αμαξι και κοιταζω τον Λογκαν.





"Ολα καλα;"ρωταει και με κοιταζει. Του χαμογελάω αμεσως.





"Ολα μια χαρα"λεω και εγω και βαζει μπρος."λοιπον που θα παμε;"ρωταω και τον κοιτάζω.





"Λεω να παμε στο σχολειο. Ειναι κλειστο οποτε μπορουμε να κατσουμε και να μιλησουμε μια χαρα"λεει και με κοιταζει για να δει αν συμφωνώ.





"Ναι ενταξει δεν υπαρχει κανενα απολύτως θέμα. Παμε οπου θελεις"λεω και πλεον κοιταζω τα παπούτσια μου. Δεν μιλαμε και πολυ και μετα απο 5 λεπτα φτανουμε στο σχολειο. Βγαινουμε απο το αυτοκινητο και τον κοιταζω.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now