"Φτανει γαμωτο μου"φωναζω ξανα προσπαθωντας να τους χωρισω και σταματάνε και κανουν πισω για να με κοιταξουν και οι δυο τους σοβαροί.
"Για ποιον λογο ρωτας τι κανει ο λογκαν μαζι μου; δεν εχεις το δικαίωμα να μπλέκεσαι στην προσωπική μου ζωη"λεω και με κοιταζουν και οι δυο τους.
"Ελα μαζι μου φευγουμε"λεει και με πλησιαζει και με πιανει απο το χερι και με τραβαει και φυσικα ο λογκαν με πιανει απο το αλλο χερι και γυρνανε και κοιτιουνται.
"Δεν θα παει πουθενα μαζι σου"λεει ο λογκαν κοιτωντας τον.
"Θα ερθει γιατι το ειπα εγω. Τωρα"λεει και με κοιταζει έντονα. Καταπινω και προσπαθω να σκεφτω τι πρεπει να κανω.
"Ειπα θα μεινει εδω. Εσυ να φυγεις και να μας αφησεις στην ησυχία μας"λεει ο λογκαν.
"Ωραια αν ειναι να μπω φυλακή για κατι θα μπω επειδή σκότωσα εσενα"λεει και παει να τον πλησιασει αφήνοντας το χερι μου. Αλλα δεν μπορω να τον αφησω να φαει και αλλο ξυλο εξαιτίας μου ο λογκαν.
"Οχι οχι ενταξει"λεω και τον κραταω πισω. Με κοιταζουν και οι δύο. Πιανω με το χερι μου το χερι του λογκαν και το κατεβάζω απο πανω μου.
"Μην μου πεις οτι στα αληθεια θα πας μαζι του μετα απο ολα αυτα. Σε ρεζιλεψε σε έβρισε και τωρα τι; πας ετσι απλα μαζι του;"ρωταει και με κοιταζει σοβαρός.
"Να μην ανακατεύεσαι αναμεσα μας"λεει ο καμερον και γυρναω να τον κοιταξω. Με κοιταζει και εκεινος και γυρναει το βλεμμα του προς αλλη κατεύθυνση.
"Λογκαν σε παρακαλω. Θα κανονισουμε να βρεθουμε τις επομενες μερες και να μιλησουμε"λεω και εκεινος ξεφυσαει καξ γυρναει καξ φευγει απο εκει που ηρθαμε. Ο καμερον με πιανει ξανα απο το χερι και με τραβαει μαζι του απο την αλλη πλευρα.
"Κατσε καμερον. Με εμενα τι θα γινει;"ρωταει η κοπελα και ο καμερον την κοιταζει σοβαρος.
"Ψοφα"λεει και συνεχιζει να περπαταει. Θα την βοηθουσα. Αλλ πριν με εβρισε και δεν παιζει να την λυπηθώ τωρα.
"Γιατί τον φιλήσες; τι σου ειχα πει;"ρωταει καθως ανοιγει την πορτα και με βαζει να κατσω στο καθισμα και σκύβει για να ειμαστε στο ίδιο ύψος και με κοιτάζει.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...