Μπαινω στο σχολειο μαζι με την Καταλην. Φοραω ενα μπλε τζιν με μια μπλουζα. Το κινητο μου δονείται. Το κοιταω και βλεπω το ονομα του καμεεον ατην οθονη.
"Ναι;"απανταω αμεσως και η καταλην με κοιταζει.
'Οπως εισαι γυρνα ειμαι με το αυτοκίνητό εξω απο το σχολείο σε περιμένω και μην πεις τιποτα για το ηλιθιο σχολείο'λεει αμεσως και το κλεινει. Με κοιταζει η καταλην και περιμένει να πω κατι.
"Καταλην πρεπει να φυγω η μαμα μου ηταν μου ειπε να γυρισω σπιτι"λεω και εκεινη γνέφει.
Βγαινω απο το σχολειο και βλεπω το αυτοκινητο του. Ανοιγω την πορτα και μπαινω μεσα. Φαινεται εκνευρισμένος. Τσιτομενος.
"Τι εγινε;"ρωταω και εκεινος νευριάζει. Γυρναει και με κοιταζει αγρια. Τι εκανα παλι;
"Θα παμε σπιτι μου απλος σε θελω δεν εγινε κατι"λεει και τον κοιταζω. Σταματαει στο σπιτι του και εγω τον ακολουθω. Μπαινει στο δωματιο του και βγαζει την μπλουζα του ενώνει τα χειλη μας και με φιλαει.
Ακολουθω τον ρυθμο του καθως προσπαθω να καταλαβω τι ακριβώς γίνεται. Ξεσπαει σε ενα φιλι; με φιλαει; Μονος του; Χωρις να τον φιλησω εγω;
Μου βγαζει την μπλουζα και καθεται στην καρεκλα με τραβαει πανω του και με φιλαει. Νιωθω τα χερια του πανω μου. Σε καποια στιγμη κατι κατι με το χερι του πίσω μου.
"Τι κανεις;"ρωταω καθως δεν με φιλαει απλα με κραταει πανω του. Χωνει το χερι του στην τσέπη του χωρίς να προλάβω να δω τι κρατούσε.
"Τιποτα ολα καλα"λεει καθως χαλαρώνει πίσω και με κοιταζει"θα πρεπει να νιωθεις τυχερή"λεει και εγω τον κοιταζω με περιέργειά.
"Γιατι;"ρωταω και εκεινος ξεφυσαει.
" Γιατι μαλλον η τοση αθωότητα σου εκανε το αλλο το ζωο να ερωτευτεί"λεει και εγω ενωνω τα φρυδια μου. Να τι; ποιο ζωο;
"Ε-εγω; ποιο;"λεω χωρις να καταλαβαίνω ουτε εγω η ίδια τι ακριβώς ηθελα να πω.
"Πεινας;"ρωταει καθως ακομα κάθομαι πανω του. Τον κοιταζω. Σηκωνεται και με σηκωνει και εμενα μαζι του και κατεβαινουμε στον κατω οροφο. Μπαινουμε σε μια μεγαλη κουζινα και με αφηνει πανω στον πάγκο.
"Τελικα η αδερφη σου ειπε κατι στην παρε σου;"ρωταω και εκεινος γυρναει και με κοιταζει στιγμιαία.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...