Κατεβαίνω αργα στον κατω όροφο και τους ακουω όλους μαζι συγκεντρωμενους. Μαλλον θα λενε για εμενα. Ετσι πλησιαζω αργα και κανω ησυχία για να ακούσω.
"Η Καμελια θα μεινει μαζι μας"τον ακουω να λεει ηρεμος και χαλαρος σαν να μην συμβαίνει τιποτα.
"Γιατι; την αφησες έγκυο;"ρωταει η Μάντισον αμεσως.
"Μάντισον"την μαλωνει η μαμα της και εκεινη γελαει πνιχτα.
"Δεν φταιω αυτος ποτε δεν εφερε καμία εδω μεσα να την εγκαταστησει και εδω μονιμα"λεει εκεινη.
"Συνέχισε Καμερον"λεει ο μπαμπας του και ο καμερον βηχει λιγάκι.
"Εκανα μια βλακεία"λεει σοβαρος.
"Αναμενόμενο"απανταει ξανα η Μάντισον.
"Τι βλακεια;"ρωταει ο πατερας του αγνοώντας την μαντισον.
"Εβγαλα βιντεο την Καμελια"λεει και χανω την γη κατω απο τα ποδια μου. Πως θα τους αντικρίσω μετα απο αυτο;
"Τι διάολο λες; παλι ξεκίνησες τα ιδια; γιατι την εφερες εδω για να βγαλεις και αλλα; δεν σου εφτασε το ενα;"ρωταει ο μπαμπας του.
"Κανε ησυχια θα σε ακουσει"λεει αυτος δυνατότερα"την εφερα εδω γιατι εστειλα το βιντεο της στον μπασταρδο τον λογκαν και πηγε και το έδειξε στον πατερα της και εκεινος ηθελε να την παντρέψει"λεει τελικα και η μαντισον γελαει ξανα.
"Νομιζω εισαι χαζος και εσυ και εκεινη αλλα εκεινη πιο πολυ επειδη εμπλεξε μαζι σου"λεει καθως γελαει. Ισως να εχει και δικιο.
"Σκασε εσυ"της απανταει αυτος"οπως και να εχει θα μείνει μαζι μας γιατι δεν εχει που αλλου να παει και γιατι εγω το προκάλεσα ολο αυτο"λεει.
"Παλι καλα που το καταλαβες οτι εκανες λαθος επιτελους"λεει η μαμα του και εγω ξεφυσαω.
"Δεν νομιζω να υπάρχει πρόβλημα να μεινει;"ρωταει εκεινος ξανα.
"Αν ειναι σεμνοτυμφη υπάρχει. Αν παλι εχει καποια καλα κομμάτια ρουχων που μπορω να δανειστώ ειναι ενταξει"λεει η Μάντισον.
"Δεν ρώτησα εσενα νιανιαρο"λεει αυτος μεσα απο τα δοντια του.
"Σκασε βλακαμα γιατι θα παω να της πω πραγματα που δεν θελεις"λεει αποτομα.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...