Κεφάλαιο 8

2.1K 137 39
                                    





Ειμαι ακομα ευδιάθετη αλλα φευγω τρεχωντας μεσα απο το σπιτι για να μην με σταματήσει η μαμα μου και μου πιασει την κουβέντα παλι.





Οταν βγαινω η καταλην με κοιταζει και χαμογελαει πλατιά. Την βλεπω πιο ευδιάθετη απο οτι χθες.





"Γιατι σε βλεπω τοσο ευδιάθετη;"ρωταω και εκεινη αρχιζει και γελαει. Ειμαι σιγουρη πως κατι εχει γινει μετα απο αυτο.






"Ο Εβαν"λεει και την κοιταξω"μου ζήτησε να ειμαστε μαζι ζευγαρι"λεει χαρουμενη και γελαω με την συμπεριφορά της. Εγω ποτε δεν ειχα και θα μου αρεσε.





Μπαινουμε στο σχολειο και κοιταζουμε δεξια και αριστερά. Παμε να μπουμε στο σχολειο καθως κοιταμε ακομα δεξιά και αριστερά.





Πηγαινουμε προς την ταξη και περνάμε απο το κυλικείο. Ο λογκαν μου χαμογελαει και εγω του ανταποδίδω με ενα αμήχανο χαμόγελο. Απο την αλλη ο καμερον με αγριοκοιταζει.





Ειναι το μονο βλεμμα του που μπορω να διακρίνω καθαρα. Παντα ειναι ανέκφραστος οταν τον κοιταζω. Ουτε γελαει παρα πολυ.





Μπαινουμε στην ταξη και χτυπαει το κουδουνι. Κανουμε μαθημα και μας ανακοινώνουν οτι καποιοι δασκαλοι εχουν παρει ρεπο. Θα μείνουμε αλλες 2 ωρες και θα φυγουμε.





Πηγαινω στην τουαλετα και παραδόξως δεν ειναι ουτε κλειδωμένες αλλα δεν ειναι και κανενας μεσα.Πλενω λιγακι τα χερια μου και παιρνω χαρτί και θα σκουπίζω.





Η πορτα πισω μου κλείνει και γυρναω να κοιταξω ποιος είναι. Του χαμογελαω αλλα εκεινος για ακομη μια φορα με κοιταζει ανέκφραστος.Το κουδουνι χτυπαει.





"Χτυπησε το κουδουνι. Μπορεις να ξεκλειδώσεις; πρεπει να παω στο μαθημα."του λεω καθως προσπαθω να ανοιξω την πορτα και με κοιτάζει.





"Δεν θα μπεις στο μαθημα Καμ"λεει και εγω τον κοιταζω.





"Μα πως δεν θα μπω ειναι η τσαντα μου εκει μεσα και θα παρω απουσια"λεω καθως προσπαθω να ανοιξω ακομα την πορτα. Την τραβαω οσο πιο δυνατα μπορω.





"Γιατι φιλήσες τον Λογκαν;"ρωταει. Σταματαω να τραβαω την πορτα και γυρναω να τον κοιταξω.





"Οχι..δεν τον φιλησα εγω. Εκεινος χθες με φιλησε. Εγω εφυγα τρεχοντας δεν"δεν ξερω τι αλλο να πω και τον κοιταζω. Με πλησιαζει. Τοποθετεί τα χερια του στην μεση μου.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now