Ειμαι ξαπλωμένη στο κρεβατι μου και κραταω στα χερια μου αυτο το ηλίθιο στικάκι. Δεν του το εδωσα ακομη και ας εχουν περασει 2 μερες απο οταν του είπα οτι θα του το δωσω.
"Αγαπη μου τι κανεις εδω δεν σε πηρε τηλέφωνο η μητέρα του καμερον;"ρωτησε καπως ανήσυχη και εσμιξα τα φρύδια μου απο τον τροπο της.
"Οχι μαμα γιατι να με παρει τηλέφωνο η μητερα του τι να πουμε;"ρωταω και την κοιταζω σοβαρή.
"Θέλω να εισαι ψύχραιμη αλλα ο καμερον χθες το βραδυ τρακαρε με το αυτοκίνητό και ειναι στο νοσοκομείο η μητερα του μου ειπε οτι ειχε αγιο γιατι το αυτοκίνητο εγινε για τα σκουπιδια"λεει και εγω σηκώνομαι απο το κρεβατι πετώντας τι στικάκι στο πάτωμα.
"Γιατι δεν μου το ειπε κανεις;"ρωταω καθως φοραω τα παπούτσια μου οπως ναναι και τρεχω εξω απο το σπιτι χωρις να περιμενω να ακουσω τι θα μου απαντησει η μαμα μου.
Τρεχω προς το νοσοκομείο μας και ας ξερω οτι δεν ειναι και η πιο κοντινή αποσταση που υπαρχει αλλα δεν με νοιάζει αυτο τωρα. Θελω να δω αν ειναι καλα ο καμερον.
Μετα απο αρκετο τρέξιμο και ενω νιωθω τα ποδια μου να καίνε μπαινω στο νοσοκομείο και πηγαίνω στις πληροφορίες ωστε να μαθω δωματιο και οταν επιτέλους ξερω κατευθύνομαι αμεσως προς τα εκει.
Εξω απο το δωμάτιο ειναι η δικοι του και πολλα παιδια απο την παρεα του χωρις υον λογκαν και πολλες ασχετες κοπελες που φυσικά δεν τις ξέρω. Πλησιάζω την μητερα του αγχωμένη.
"Γεια σας μπορειτε να μου πειτε πως ειναι ο καμερον; τωρα εμαθα οτι ειναι εδω και οτι ειχε ατύχημα απο την μητερα μου και ηρθα κατευθειαν"λεω κοιτωντας την και μιλωντας της αρκετα γρήγορα για να μαθω αν ειναι καλα.
"Ασε κοπελα μου δυσκολα τα πραγματα, εσπασε το χερι του και χτύπησε ευτυχώς ελαφρα στο κεφαλι του και εκανε το αμαξι χαλια για το αμαξι αστο δεν με νοιάζει αλλα του εχω πει να προσεχει και δεν με ακούει το κολωπαιδο τρεχει σαν τρελος"λεει και βαζειτα κλάματα και ο μπαμπαε του καμερον την περναει αγκαλιά.
"Μηπως θα μπορουσα να τον δω; Εννοω τωρα για λιγο αν γινεται"λεω και τους κοιταζω όλους.Καποιες κοπελες με κοιταζουν με αγριο βλέμμα.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...