Κεφάλαιο 5

2.7K 153 97
                                    





Ανοιγω τα ματια μου και σηκώνομαι. Φοραω μια απο τις φούστες μου με μια απλη μπλουζα και τα παπούτσια μου και παιρνω την τσαντα μου.






"Καλημερα κορη μου. Τι ωρα γύρισες χθες;"ρωταει η μαμα μου αφου ο μπαμπας μου μαλλον εχει φυγει για την δουλειά του. Με την Καταλην ειπαμε να έρχεται να με παίρνει καθε πρωί.





"Νωρις μαμα αλλα εκανα ησυχία για να μην ξυπνήσει ο μπαμπας εγω πρεπει να φυγω θα ερθει η Καταλην"λεω και ανοιγω την πορτα και βγαινω εξω και βλεπω την Καταλην.





"Καλημερα"λεει εκεινη και μου χαμογελαει ευδιάθετη.





"Καλημερα"λεω και εγω και χαμογελαω. Ημουν ετοιμη να της πω τι εκανε χθες ο καμερον αλλα αποφάσισα να το κρατήσω για εμενα. Δεν νιωθω ωραια να το πω αυτο.





Σε ολο τον δρομο μιλαμε και λεμε για εχθες. Της ειπα πως έφυγα επειδή βαρέθηκα μονη. Καθως μπαινουμε στο σχολειο διαλέγουμε να κατσουμε σε ενα παγκάκι και κοιτάζουμε τριγύρω.






"Εσυ είσαι η Καμελια;"ρωταει μια κοπελα και γυρναμε να την κοιταξουμε. Ειναι η κοπελα που μου ειχε πει η καταλην οτι εχει διαφορα σημάδια επειδη εχει μπλεξει με τα αγορια αλλα δεν βλεπω κατι.





"Ναι εγω ειμαι"λεω και οι φιλες της που ειναι πισω της με κοιτανε.





"Έρχεσαι λιγο να σου πω κατι ιδιαίτερος;"ρωταει και εγω σηκώνομαι και τα 3 κοριτσια που την ακολουθούν καθονται διπλα απο την καταλην.






"Εε εγω δεν ξερω το ονομα σου"λεω καπως αμηχανα και εκεινη γνέφει.





"Ναι το ξερω,αν ηξερες το ονομα μου θα ηξερες και την ιστορία μου εστω επιφανειακά και δεν θα εκανες το ιδιο λαθος"λεει εκεινη και εγω εκπλήσσομαι."ειμαι η καρλα"





"Χαιρομαι για την γνωριμία"λεω και εκεινη γνέφει.





"Και εγω,απλος δεν ηρθα για αυτο να σου μιλήσω. Θελω να σου πω να μείνεις μακριά απο τον Καμερον και τον Λογκαν"λεει και εγω απλα την κοιταζω ανέκφραστη.





"Γιατι να μείνω μακρια;"ρωταω χωρις να ξερω τον λογο. Την πιστευω αλλα δεν την ξερω και τοσο για να ειμαι πολυ σίγουρη.






"Αν δεν θελεις να καταλήξεις ετσι"λεει και σηκώνει τα μανίκια των χεριών της και βλεπω τα πολλα σημαδια στα χερια της" καλύτερα να μην μπλέξεις"τελειώνει και απλος μένω.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now