Κεφάλαιο 6

2.5K 146 159
                                    





Φοραω κολαν και ενα πουλόβερ. Παπούτσια και στεγνώνω τα κοντα μαλλια μου και τα κανω ίσια. Ειναι απο μονα τους σγουρά και ισια τα κανω οποτσ δεν βαριέμαι.






Παιρνω το κινητο μου και κατεβαίνω κατω. Δεν ειναι ουτε η μαμα μου ουτε ο μπαμπας μου γιατι δουλεύουν υπερωρίες. Εξω απο το σπιτι μου ειναι ενα μαυρα αυτοκίνητο.





Η ωρα ειναι 6:55 οποτε ισως θα ηρθε λιγο πιο νωρις. Ετσι παίρνω κλειδιά και βγαινω εξω. Κοιταζω για λιγη ωρα για να σιγουρευτώ οτι ειναι αυτος. Ανοίγει την πορτα απο μεσα και με κοταζει. Και οταν βλεπω οτι ειναι αυτος πηγαίνω.





Μπαινω μεσα και κλείνω την πορτα. Φοράω ζωνη και κοιταζω απλα μπροστα. Ακουω το γελιο του αλλα δεν τον κοιταζω. Επειτα βαζει μπρος και οδηγάει.





"Λοιπον τι σου ειπε η καρλα;"ρωταει και εγω γυρναω να τον κοιτάξω. Δεν με κοιταζει αλλα παρατηρώ ποσο ανέκφραστος ειναι καθως κοιταει μπροστα. Το χερι του κραταει το τιμόνι δυνατα.





"Εμενα η καρλα ειναι φιλη μου και να μην σε νοιαζει εσενα τι μου ειπε"λεω και εκεινος ξεφυσαει.






"Εγω την εστειλα να σου τα πει. Θελω ομως να δω αν σου τα ειπε ακριβως ή αν ειπε κατι αλλο επειδη σε ζηλεύει."λεω και προσπαθω απο το βλεμμα του να καταλαβω τι σκέφτεται τι νιωθει αλλα δεν μπορω. Ειναι πολη ανέκφραστος. Αν μου ελεγε ψέμματα;






"Μου ειπε να μην σας πλησιαζω και εσενα και τον Λογκαν"λεω τελικα και εκεινος δεν δείχνει να ξαφνιαζετε.






"Μην δίνεις σημασια"λεει εκεινος"μου αρεσεις ξερεις"λεει και γυρναει να με κοιταξει. Εγω κοιταζω τα παπούτσια μου απο αμηχανία και τρίβω τα ποδια μου. "Εδω ειμαστε"λεει και σταματάει με το αυτοκίνητό. Κοιταζω μπροστα και βλεπω ολόκληρη την πόλη.





Εκεινος βγαινει απο το αυτοκινητο. Εχει κρυο εξω οποτε δεν κανω κίνηση να βγω. Εκεινος παλι καλα ξανα μπαίνει με μια σακουλα.






"Θα φαμε και θα δουμε την πολη"λεει και εγω χαμογελαω χωρις να θελω. Ειναι γλυκο αυτο που κανει. Ειναι ακομα ανέκφραστος καθως μου δίνει το κινεζικό μου.






"Ξερεις εγω δεν ξερω τι να πω μαζι σου δεν εχουμε κατι κοινό και"λεω καθως κοιταζω να δω αν με κοιτάξει. Σχεδον δεν μου δίνει σημασία και τρωει.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now