Κεφάλαιο 14

1.8K 118 71
                                    





Μπαινουμε μεσα και βλεπω στο τραπέζι τους γονείς του. Με κοιταζουν και οι δυο και κοιτιουνται μεταξυ τους.





"Γεια σας"λεω και χαμογελαω ευγενικά και αυτοι κοιτιουνται μεταξυ τους. Η αδερφή του ειναι και αυτη στο τραπεζι και με κοιτάζει.





"Αυτη ειναι η καινουργια του κοπελα ειμαι σιγουρη πως καπως την εκβιαζει"λεει η μαντισον και εγω την κοιταζω.





"Καμερον ασε την κοπελα να φυγει"λεει και εγω γυρναω να τον κιιταξω που τους άγριοκοιταζει.





"Ρε πας καλα ακους αυτην; με την Καμελια τα έχουμε ηρεμήστε"λεει και με περνει απο το χερι και με τραβάει. Τον ακολουθω.





Μα καλα γιατι συμπεριφέρονται ετσι. Μπαινουμε στο δωμάτιο μου και κοιταω κατευθείαν στη συρτάρια.





Οντως ειναι κλειδωμένη. Και κοιταω αυτον  που βγάζει την μπλουζα του. Και τοτε παρατηρώ κατι. Το κλειδί κρέμεται απο τον λαιμο του. Τι εχει εκει μεσα που ειναι τοσο σημαντικό;





"Μην σοκαρεσαι θα αλλαξω μπλουζα απλα"λεει γιατι μαλλον αφαιρέθηκα και τον κοιτουσα επίμονα.





"Ναι ναι θα αλλαξω και εγω αν γίνεται πηρα ρουχα μαζι μου για να ειμαι πιο άνετη και."δεν ξερω τι αλλο να πω.





"Ναι οκευ πήγαινω εξω εσυ αλλαξε ρουχα και θα ερθω σε λιγακι"λεει και βγαζει απο τον λαιμο του το κλειδι και το αφηνει πανω στην συρτάρια και βγαίνει εξω. Πλησιαζω και πιάνω το κλειδί.





Το βαζω στην κλειδαριά και μπαινει. Ειναι όντως το κλειδι. Δεν θα το ανοιξω. Εκεινος μου ειπε να ερθω χωρις να θελει να μου κανει σεξ ή κατι απο τα αλλα περίεργα απλα για να περασουμε χρονο.






Το βγαζω και το αφηνω πανω εκει που το αφησε.Παίρνω τα ρουχα μου και αλλαζω γρήγορα. Τα αλλα τα αφηνω πανω στην συρταριερα και παιρνω την τσαντα μου και βγαζω τα βιβλια μου.






Αρχίζω να διαβαζω και να κανω διαφορες ασκήσεις που εχω.Ο Καμερον ειπε οτι θα γυρνούσε αμεσως.





Αφου τελειωσα τα μαθηματα μου τα ξανα εβαλα στην τζαντα μου και βγηκα απο το δωματιο για να δω που ειναι.





"Ασε την κοπελα να φυγει προτού κανεις τα ιδια"φωναζει η μαμα του θυμωμένη. Ακολουθεί μια ησυχία και έπειτα η αδερφή του ρωταει.





Bad teen boyWhere stories live. Discover now