Ανοιγω τα ματια μου και καθως σηκωνομαι για να ετοιμαστω για να παω σχολειο εχω εναν πονο αναμεσα στα ποδια μου. Στην περιοχη μου.
Ευτυχως δεν ειναι πολυ μεγαλος οποτε δεν δυσκολεύομαι να ντυθώ γρήγορα και να κατέβω κατω να φυγω μαζι με τον μπαμπα μου για να μην περπαταω σαν την χαζη.
Οταν κατεβαίνω μπαινω στο προαύλιο και ολα τα παιδια γυρνανε και με κοιταζουν. Ολοι γελανε και εγω απλα τους αγνοω γιατι μαλλον δεν εχουν με τι να ασχοληθούν πρωι-πρωι. Πλησιαζω την Καταλην που καθεται στο γνωστο παγκακι μας και καθομαι και εγω.
"Πας καλα; γιατι ήρθες σχολειο μετα απο αυτο; θελεις να σε κοροϊδεύουν και να γελάνε ολοι;"λεει η καταλην κοιτωντας με σοβαρή.
"Τι λες ρε καταλην πρωι-πρωι και εσυ; γιατι να με κοροϊδεύουν; γιατι να μην ερθω;"ρωταω και βγαζει το κινητο της και βαζει ενα βιντεο να παιζει και μου το δινει.
"Δες το και θα καταλαβεις"λεει σοβαρη κοιτωντας με και βλεπω εμενα και τον καμερον χθες μεσα στο αυτοκινητο του να με....θεε μου πες μου οτι εστειλε αυτο το βιντεο σε ολοκληρο το σχολειο. Κοιταζει εκει που καθεται συνήθως και ειναι και αυτος και η παρεα του και σηκωνομαι και κατευθύνομαι προς τα εκει.
"Πως μπόρεσες;"τον ρωταω οταν φτανω μπροστα του και γυρναει και με κοιταζει σοβαρός. Δεν γελαει ομως ολοι οι φιλοι του με κοιτανε και γελάνε. Ειναι το ιδιο και χειρότερο.
"Σου ειχα πει πως θα πληρωσεις για αυτο που εκανες. Σου ειπα πως σκαβεις το χαντακι σου. Δεν ηθελες να με ακουσεις παρολα αυτα. Ηθελες να με κανεις να αλλαξω κατι που ημουν εγω απο παντα και δεν θα σε αφηνα"λεει κοιτωντας με σοβαρός.
"Γιατι να θελεις να εισαι αυτος ο ανθρωπος; γιατι να θελεις να καταστρεφεις ζωες;"ρωταω καθως καποια δακρυα φευγουν απο τα ματια μου και τα σκουπιζω αμεσως.
"Γιατι πηρες ολη μου την συλλογη και με απείλησες. Πιο πριν κανεναν δεν πηραξα κανενα βιντεο δεν δημοσίευσα αλλα ουτε και φωτογραφια και εσυ ηρθες και τα εκανες μπαχαλο οποτε ειπα να τα ξανα βαλω ολα στην θεση τους αρχίζοντας απο εσενα"λεει κοιτωντας με ακομη σοβαρος. Δακρια βγαινουν και τα σκουπιζω αλλα ερχονται και αλλα.
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...