Με αφήνει ο μπαμπας μου στο σχολειο και εγω μπαινω μεσα. Ολοι ειναι στην τσιτα και αυτο φαινεται. Καποιοι φωναζουν μεταξυ τους και διαφωνουν σε ολες τις παρεες.
Περνάω απο διπλα απο τις παρεες και ακουω διάφορα περίεργα πραγματα.
"Πας καλα; παω στοίχημα οτι θα τα βρουν"λεει μια κοπελα δυνατά. Να τα βρουν ποιοι;
"Και εγω λεω οτι δεν θα τα βρουν γιατι αν θυμασαι δεν μαλωναν ποτε και τωρα ξαφνικα κατι εγινε και αγριοκοιταζουν ο ενας τον αλλον κοιτα"λεει και δείχνει. Γυρναω και εγω και κοιταζω.
Ο καμερον κάθεται με μερικα παιδια απο την παρεα του. Και ακριβώς στην αντίθετη ο Λογκαν με αλλα παιδια απο την παρεα και κοιταζονται αγρια. Η καταλην με κοιταζει καθως καθομαι στο παγκακι.
"Καλα τι εγινε;"την ρωταω κοιτωντας την που παρατηρεί τριγύρω και αυτη. Μετα κοιταζει εμενα.
"Ρε να σου πω"λεει καθως με κοιταζει"Η καρλα ηρθε και με ρωτησε τι εκανες με τον Λογκαν και τον καμερον...της ειπα οτι δεν ξερω τιποτα και οτι δεν καταλαβαίνω τι εννοει..και απλος έφυγε..τι ακριβώς γινεται;"ρωταει σοβαρη.
"Τιποτα...δεν εγινε τιποτα ολα ειναι καλα..το λεει γιατι μου ειχαν ζητησει και οι δυο να τους συνόδευσω στο παρτυ αυτο"λεω και δεν ξερω αν κανω καλα που της αποκρυπτω πραγματα.
"Καμελια;"ρωταει μια φωνη και γυρναω να κοιταξω."Ερχεσαι ενα λεπτο να σου μιλήσω; "ρωταει και εγω γνεφω και σηκώνομαι απο το παγκάκι και την ακολουθώ.
"Τι εγινε καρλα;"ρωταω γιατι πραγματικα ολα ειναι μπερδεμενα. Το βλεμμα μου πέφτει στην παρέα του καμερον που κλεινουν ξανα το σχολειο. Ομως εκείνος δεν ειναι εκει.
"Τι τους εκανες;"με ρωταει και την κοιταζω. Δεν ειναι θυμωμένη ειναι ηρεμη "ποτε δεν εχουν μαλωσει για καμιά τι ακριβώς εκανες;"επιμένει κοιτωντας με.
"Γιατι πρεπει να εχω κανει κατι...δεν εχω κανει απολύτως τιποτα αληθεια δεν φταίω εγω"λεω και γελαει.
"Ποιος απο τους δυο σε ακουμπησε;"ρωταει και εγω σοβαρευω. Αυτη που ξερει οτι καποιος με άγγιξε;
"Κανένας"λεω και εκεινη γελαει.
"Καλη μου μην τον αφησεις να κανει σεξ μαζι σου εισαι και εσυ πολυ αθωα για να γνωρίζεις τους σκοπούς του"λεει και εγω την κοιταζω. Γιατι ο Καμερον θελει σεξ;
YOU ARE READING
Bad teen boy
Teen FictionΗ Καμελια αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο λογο δουλειάς των γονιών της. Μετακομίζει σε μια μικρη επαρχεία στην Καλιφόρνια. Εκει που θα συναντήσει ενα σχολειο πρωτόγνωρο για εκείνη. Οσα συμβαίνουν εκει θα μπορεσουν να την επηρεάσουν καθόλου; Τα βιβλία...