5

265 21 1
                                    


Rozdział V


Minęły dwa miesiące, dwadzieścia trzy dni temu członkinie nowego Akatsuki dotarły do Konohagakure. Chiyo przyglądała się swojej rodzinie z daleka. Wiedziała, że jej wygląd się bardzo zmienił, ale mimo to bała się, że ojciec ją pozna.


- Kiedy zaczynamy? - zapytała fioletowo oka.

- Kto został Hokage? - zapytała Uchiha i spojrzała w stronę siedziby Kage Konohy.

- Ja tego nie wiem, ale jestem pewna, że te bachory o tym wiedzą. - powiedziała spychając Chiyo z drzewa.

- Kim pani jest? - spytały dzieciaki.

- Jestem... Uchiha Chiyo.

- Hę?! - krzyknęły.

- Co jest~...?

- To pani jest bohaterką Konohy, prawda? - zapytała najmniejsza dziewczynka.

- "Bohaterką Konohy"...

- Hai, hai~!

- Uratowała pani wioskę na Czwartej Światowej Wojnie Shinobi! - krzyknął najwyższy chłopak.- Tylko, że Hokage-sama myśli, że nie żyjesz.

- Właśnie,  jak już jesteśmy przy tym temacie, to... kto jest teraz Hokage?

- Sarada-sama. - oznajmiły dzieciaki.

- Sarada?

- Tak! Kiedy wszyscy uznali, że nie żyjesz, Uchiha Sarada została mianowana Hokage.

- Rozumiem. - ukłoniła się lekko.- Dziękuję za informacje.

- Chiyo-sama? Czy zostanie pani w Konosze już na stałe?

- Przemyślę to. Miłego treningu.

- Arigato~! - krzyknęły dzieci, a ciemnowłosa odeszła spokojnie.

- Czyli Sarada - córka Uchiha Sasuke została Hokage? A to nie było przypadkiem Twoje marzenie?

- Marzenia nas tylko osłabiają... a marzenia zawsze były dla głupców i bachorów.

- Masz rację... lecz pamiętaj, że trzeba zacząć działać.

- Daj mi jeden dzień. Chciałabym coś jeszcze załatwić. - powiedziała, a w jej oczach zawitał krystaliczny wzrok.










C.D.N.

Akatsuki - Taka chcę być...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz