"Burada ümitler kelebekler kadar yaşar"
-------------------------------------------
Zeynep Güzel.Hayat ona iki seçenek sundu.Ailen mi,Engin mi diye.Engin'i seçti.Senelerdir aşık olduğu,kendini ona sakladığı,onunla mutlu bir hayat hayali kurduğu adamı.
Onu senelerce yalanlarla büyüten annesini,seneler sonra karşısına çıkıp,hayatına karışmaya yüz bulan ve onu hiçe sayan babasını geriye atarak.
Yanında en yakın arkadaşı Yağmur var.Hem ailesi,hem sırdaşı.Herşeyi.,
İki Ay Önce
(Zeynep)
"Zeyneep,hazır mısın canım?"
"Galiba hazırım Yağmur"
"O zaman içeriye geliyorum."
Zeynep derin bir nefes aldı.Yağmur odanın kapısını açtı.Zeynep'e büyülenmiş gözlerle bakıyordu.Üstünde gelinliği,elinde çiçeğiyle,ona gülümsüyordu Zeynep.
"Nasıl olmuşum?"
"Zeynep çok güzel olmuşsuuun,Engin bayılacak bu haline"
"Umarım,çok heyecanlıyım Yağmur"
"Sık dişini bebeğim,çok az kaldı,yıllar sonra beklediğin kollara kavuşacaksın"
":D Ahh evet :D"
"Balayını nerede geçiriyorsunuz bakalım?"
"Belli değil.Engin sürpriz yapacakmış."
"Çook romantik desene :D"
"Eveeet :D"
"Ay çok güzel oldun canım benim" -Yağmur'la sarıldılar.
"Zeynep,Demet teyze aramadı bile"
"Aramasın Yağmur.Ben ona evlendiğimi söyledim.Kendi bilir."
"Aile boyu inattan oluştuğunuz için ağzımı açmıyorum."
"Boşver.Canımızı sıkmayalım.Hadi dışarı çıkalım da kuaför son rötuşları yapsın."
Tekrar derin bir nefes aldı Zeynep.Nikaha gitmesine tam bir saat kaldı.
(Kerem)
Kerem Sayer.Belinin ağrısıyla gözlerini açtı.Koltukta kıvrılıp uyuyakalmıştı.Doğruldu,gerilerek,uyanmaya çalıştı.Salon savaş alanı gibiydi! Can elinde sodayla salona girdi.
"Bu evin hali ne lan?"
"Dağıtmışız işte abi ya"
"Biz mi yaptık bu evi böyle?"
"Aksel'de geldi ya abi."
"Çağırırız birini temizler artık."
"Hiç kusura bakma abiciğim.Zırnık kalmadı bende.Al bu sodaya verdim son paramı."
"Bende biraz kaldı ama o da birini tutmaya yetmez.Hem senin kız arkadaşların yok mu lan? Çağır temizlesinler."
"Tabi.Kızlarda bir yardımsever ki sorma!"
"Eee ne bok yiyeceğiz?"
"Ahmet amcalara mı bir sorsan?"
"S*keceğim ama şimdi Can.Kaç defa gittim,hiçbir gelişme olmuyor"
"Yediğin haltla kaldın işe bak lan! Bari çocuk olayı doğru olsaydı da en azından karnın doyardı"
"S*ktir lan.Çocukmuş! O kaltak kandırdı beni zaten.Bir bulsam gırtlağına yapışacağım pisliğin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Romance"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...