Sizi seviyorum millet,yorumlar için sağolun :) Gif alıntıdır.
Bölüm shheeee'ye gidiyor,iyi okumalar :)
--------------------------------------------
Birkaç gün Sonra
(Kerem'in Dilinden)
Zeynep'in çığlığıyla gözlerimi açtım.Ne oluyor ya? Yatakta yok,odada yok.Nasıl kalktığımı bilmeden yataktan fırladım.Hemen içeriye gittim.Ses banyodan geliyor.Zeynep'i bulana kadar delirmemeye çalışıyorum.
Ve banyodan içeriye girdim.İçeriye girer girmez beni bir su karşıladı.Zeynep sudan kaçmaya çalışıp bağırıyor.Gördüğüm kadarıyla musluk patlamış.Tazyikli bir su geliyor.Gidip elimle baskı uygulamaya çalıştım.
"Zeynep git vanayı kapat"
Zeynep koşa koşa içeriye gitti.Su kesilince soğuk zemine oturup sırtımı fayanslara yasladım.OoooH! Üstümden tonlarca yük kalktı.Zeynep'e bir şey olmamış.Sırılsıklam olmasının dışında tabi.
Zeynep tekrar banyoya gelince gülerek yanıma oturdu.Saçlarını düzeltiyor.Şuan ikimizde tamamen ıslandık.Gülüyoruz.Ellerimle yüzünü tuttup,dudağından öptüm.
"İyi misin?"
"Çok iyiyim,baya ferah bir sabah :D"
"Çığlık atınca bir şey oldu sandım"
"O an öyle tepki verebildim :D "
":D Yüzümüzü yıkamamıza,duş almamıza gerek kalmadı,çok iyi :D"
"Ahahaha :D Halimize bak ya"
"Ne yaptın da bu hale geldi o musluk?"
"Hiçbir şey yapmadım tamam mı?"
"Hmmm?" -inanmayarak kaşlarımı kaldırdım
"Tamam.Belki birazcık baskı uygulamış olabilirim."
":D Baya güçlüsün o zaman :D"
"Onun oradan çıkacağı varmış,ben ne bileyim elimi yasladığım anda çıkacağını?.Gözümde bir şey vardı ona bakıyordum,eğilmiştim.Elimi lavabo yerine musluğa yaslamışım :D " -alkışladım
":D Bravo.Günümüze serinlik ve heyecan kattın :D"
"Arada yaparım öyle şeyler :D"
" :D Neyse hallederim ben"
"Yok artık :D Musluk mu tamir edeceksin? :D " -baya baya kıkırdayarak gülüyor
"Niye gülüyorsun? Yapamaz mıyım yani?"
":D Yapamazsın bence :D "
"Güzelim ben senelerce tek başıma yaşadım,yapabilirim"
":D Merakla bekliyorum o zaman :D "
"Zeynep benimle dalga geçeceğine üstünü değiştirsene sen.Üşüteceksin" -bunları ben mi söylüyorum ya?
" :D Tamam tamam,şuraları halledelim,hadi"
Banyodaki su oranını düşürmek için elimizden geleni yaptık.Etraftaki her şey de ıslanmış tabi.Bütün havlular bile.Ama eğlenceli bir sabah oluyor.
Üstümüzü değiştirip tekrar banyoya geldik.Aynanın karşısındayız.Zeynep yüzüne bir şeyler sürüyor,bende onun saçlarını kurutma makinesiyle kurutuyorum.
"Kerem biraz daha abart istersen? Kafam saçtan görünmesin hatta"
"Sana da yaranılmıyor Zeynep."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Romance"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...