Bölüm 7

77.2K 1.3K 113
                                    

Selam :) Yorumlarınız için teşekkürler.Bu bölüm pek içime sinmese de beğenmenizi umuyorum.

Bölüm bursinergirl35 e gidiyor,keyifli okumalar :)

--------------------------------------

(Kerem'in dilinden)

Saat 06.15.Baş ağrısı yüzünden uyandım.Beklediğimden daha huzurlu bir uyku çektim aslında.Dün gece uyumadan önce ben Zeynep'e sarılmıştım ama şimdi tam tersi olmuş.O benim belime sarılıp,başını göğsüme yaslamış,eli de göğsümde.

Güzel bir görüntü.Saçından bir bukleyi alıp oynamaya başladım.Barış'ın bana yaptığı kalleşliği düşündükçe mideme ağrılar giriyor.Sinirden çatlamak üzereymiş gibi hissediyorum.Nasıl anlayamadım ya,nasıl!Yapbozun parçaları yavaş yavaş yerine geliyor zaten.Bazı boşluklar dolmaya başladı.Her şey Barış yüzündenmiş yani.Jane'in o ikide bir çıkan seyahatleri,aile durumları hepsi yalanmış.Kim bilir benden ne çıkarı vardı da hala benimle beraberdi or...! Aaahh! Çıldıracağım.Gözlerimi kapatıp derin bir nefes bıraktım.

"Kerem" -Zeynep bana mahsur gözleriyle bakıyor

"Zeynep? Niye uyandın?"

"Öyle bir nefes bıraktın ki"

":D Pardon,uyumaya devam edebilirsin"

"İyi misin sen?"

"Evet iyiyim" -komidindeki saate baktı

"Kerem bu saatte uyanılır mı ya? "

"Biraz başım ağrıyor,hem spor yapacağım,biliyorsun"

"Daha yarım saatin var,uyu"

":D Bak benim aklıma ne geldi?"

"Ne?"

"Hadi kalk,birlikte spor yapalım"

"Neee! Asla kalkmam.Uyudum bile bak" -gözlerini sımsıkı kapattı,gülmeye başladım

"Hadi,hadii" -ben doğrulunca Zeynep de doğrulmak zorunda kaldı

"Ya hayır yaa"

"Evet güzelim,evet" -gülmeye başladım

Zeynep'in tekrar yatmasını engelleyip yataktan çıkarttım.Ayakta,kollarının iki yanından tuttum,gözleri hala kapalı,saçları sağ tarafında,kafasının üstünde birikmiş.Baya komik ve sevimli görünüyor.

"Hadi biraz tempo"

"Kerem farkında mısın,ben çalışıyorum"

"Spor yapmanı engellemez"

"Ama spor yapmam uyumamı engeller,nolur bırak beni,bak 2 saat sonra zaten uyanacağım,o arada iki hareket yaparım sonra da işe giderim."

"Olmaz,hadi.Bak bunlarda alışma süreçleri,hadi"

"Ne alışması ya"

":D Zeynep,hadiiii"

"Oooofff" -banyoya doğru sürükledim

"Bak içeride uyuma sakın :D "

"Aslında iyi fikir,küvet rahat,2 saat takılırım ben orada"

":D Saçmalama,hadi bekliyorum"

Gülerek odaya geri geldim.Bu kızla uğraşınca kafam dağılıyor.Spor için şort ve tişörtümü giydim.Zeynep de odaya girdi.

"Biz bugün doktora gideceğiz,unutmadın değil mi?"

"Unutmadım,spor yapıp gelelim,gideriz"

"Kerem nolur ya,valla çok uykum var benim,rahat bırak beni"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin