Bölüm 31***

52.6K 1.4K 190
                                    

Selam milleet :) Umarım bölümü seversiniz.İthaf Busracagiz'e gidiyor.Gif alıntıdır.

Bölüm şarkısı multimedya da. Gece-Yanımda Kal

------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Yine bencilliğim en yüksek seviyede.

Hastanedeyiz.Zeynep tahlil olmak için sıra bekliyor.O kadar heyecanlı ki,elleriyle bacaklarını ovuşturuyor,derin nefesler alıyor,saçlarını düzeltiyor,bacaklarını titretiyor,dudağını kemiriyor.Bazen gülüyor,bazen telaşlanıyor...

Bense olabilecek ihtimali düşünüp mahvoluyorum.Ya gerçekten hamileyse?

Can'la Yağmur da geldi.Yağmur mutlu mutlu gülümsüyor.Can da benim hareketlerimi izliyor.Yanımıza oturdular.

C "Eee abi? Sonuç"

Z "Daha tahlil bile olamadım,sıra var"

Y "Ayy Zeyneeep.Hayallerine kavuşmana çok az kaldııı!" 

Z ":D Evet"

Y "Aaaaayy çok heyecanlı" -yaa sorma

Z "Ölüyorum heyecandan"

Y "Ne hissediyorsun?"

Z "Sadece heyecan"

Y "Hamile gibi hissediyor musun?"

Z "Ne bileyim ben.Garip bir şey bu.Ama sanırım,evet."

"Kendini çok kaptırma Zeynep,belki değildir" -umarım

Z "Moralimi bozma Kerem"

"Ben moralini bozmak için söylemedim"

Z "Kendimi kaptırmak istiyorum ama"

"Tamam ya,bir şey demedim"

Beynimi hamile olup olmadığı meşgul ederken bir yandan da şu dış gebelik olayı kurcalıyor.Ya öyle bir şey varsa? Bir an önce şu test olsun ve sonuçlar gelsin artık.Yeter!

Y "Şimdi siz sürekli bir çalışma halinde olduğunuz için tahlil sonuçları daha net çıkar herhalde,hem kesin bir sonuç için de beklediniz"

Z "Umarım :D"

C "Abi gel,biz seninle biraz hava alalım" -halimi anladı galiba

Can kolumdan tutup beni bahçeye çıkarttı.Hem sinirliyim,heyecanlıyım,üzgünüm,mutluyum.Bir sürü duyguyu bir arada yaşıyorum bu ne ya?

C "Kerem sakin ol,patlayacak gibi bir halin var,görmüyor musun ne kadar heyecanlı?"

"Görüyorum.Bu zaten canımı sıkıyor"

C "Ya abi geldiğiniz aşamaya bak.Hala mı olumsuz düşünüyorsun? Belki bir kaç saat sonra Zeynep'in hamile olduğunu öğreneceksin.Süper bir şey bu ya"

"Neresi süper be!"

C "Jane'de sevinmedin,tamam.Ama bu Zeynep.Seviyorsun sen bu kızı."

"Bağır Can,bağır"

C "Zeynep'in olduğu için bebeği sevmen lazım ya.Tehlikeler vardır Kerem.Hem rahatsız da.Hamileyse yalnız mı bırakacaksın?"

"Ben bırakmak istemesem bile Zeynep yollayacak.Anlaşma yaptık."

C "Bunun arkasına sığınıyorsun.Kendini kandırıyorsun.Yırt at anlaşmayı.Zeynep sırf anlaşma için seni yollamaz.Sen gitmek istiyorsun diye yollar.Artık aranızda bir resmiyet yok Kerem.Birbirinize çok alıştınız işte"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin