Bölüm 22

57.1K 1.3K 87
                                    

Ne güzel insanlarsınız öyle! :) Tıklanma,yorum,voteler vay be! Süper.Sırf bu ilgi için yeni bir bölüm yetiştirdim.Seversiniz umarım.Multimedyada yeni uyanan Kerem var :) Gif alıntıdır.

Bölüm TheBursiner2' e gidiyor,keyifli okumalar :)

{ +18 yazmayı bırakmadım,yeri gelince yazacağım ;) }

*Bölümün görünmeme nedenini bilmiyorum arkadaşlar,siteyle ilgili bir problem.

------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Zeynep'e iş olayını söylediğimden beri sessiz ve sinirli bir şekilde yemeğini yiyor.Hiç konuşmadık bile.Kendimi gülmemek için sıkıyorum sürekli.Acayip hoşuma gitti ya.

Eve gelince Zeynep direk pijamalarını giyip yatağa yattı.Benim tarafıma sırtı dönük bir şekilde.Sanırım şuan bana trip atıyor.Ama nedenini tam olarak söylemedi.Bu kadar tepki göstermesini herhangi bir şeye yormalı mıyım? Neyse.Bende üstümü değiştirip yatağa girdim.Zeynep'in beline sarıldım.

"Zeynep"

"Hı"

"Konuşmayacak mısın benimle?"

"Konuşuyorum ya"

"İşi mi beğenmedin?" -tamamen bana döndü,kaşları çatık

"Ne alakası var?"

"İş konusundan sonra ruh halin tamamen değişti de" -gözlerini kaçırıyor

"Yoo.Sana öyle gelmiş"

"O zaman bu akşamı değerlendirebiliriz" -boynundan öpmeye başlayınca elleriyle engelledi

"Benim canım istemiyor.İyi geceler" 

"Ya Zeynep işi Can ayarlamış"

"Sende kabul etmişsin" -gülümsedim

"İşi beğenmemişsin işte,o yüzden surat yapıyorsun"

"Ne alakası var YA!"

"Hiçbir sorun yoksa rahatla işte" -belinden kendime daha çok çektim

"Hayır.İyi geceler" -tekrar sırtını döndü

"İyi" 

Bende sırtımı döndüm ve gülmeye başladım.Can haklı galiba.Zeynep'in hiç hoşuna gitmedi.Sessiz bir şekilde gülmeye çalışsam da titrememi engelleyemedim.Zeynep bana dönmeden eliyle sırtıma vurdu.

"Gülme Kerem"

"Gülmüyorum ben"

"Hadi be!"

"Aklıma komik bir şey geldi :D"

"Gelmesin! Uyumaya çalışıyorum"

"Tamam pardon :D"

Zeynep'in beline sarılıp kendime çektim.O istifini hiç bozmasada ben hala gülümsüyorum.Yüzümü saçlarına yaslayıp derin bir nefes aldım.En azından bunu yapabildiğim için şanslıyım.

---------------------------------

Sabah

(Zeynep'in Dilinden)

Kerem hala uyuyor.Ona not bırakıp evden çıktım.Şirkete gelince sert bir kahve ve sevdiğim sandviçten alıp odama geçtim.Aslında rahatsızlığım yüzünden kahve oranını düşürmem lazım ama ancak böyle ayılıyorum.Kahvaltımı ettikten sonra yanımda getirdiğim örgüye devam etmeye başladım.

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin