"Canım Komşum"'un yazarı @priscagmznr kuzenim olur arkadaşlar,o da hikayesinde bu kurgudan bahsetmiş.Beraber oluşturduğumuz ve yardımlarıyla ilerleyen bir hikaye :) Ona buradan teşekkür ediyorum tekrar :)
Bölümüde esraakcali 'e ithaf ediyorum :)
--------------------------------------------------------------
Zeynep'le Kerem pastalarını yedikten,kahvelerini içtikten sonra birbirlerine bakmaya başladılar.Birbirlerinden bir şey,bir söz bekliyorlardı.
"Hangimiz başlayacak?" -Kerem'in gözleri parladı
"Neye?"
"O nasıl bir bakış ya? Anlaşma kurallarına diyecektim"
":D Ne bileyim ya"
"Daha anlaşma olmadı"
"İyi tamam :D Sen başla"
"Peki."
(Zeynep)
"En önemli şey ; Hiçbir şekilde fiziki bir acı veya hasar verilmeyecek.Asla canımı yakmayacaksın."
"İyi de niye böyle bir şey yapayım?"
"Christian Grey'e özenmiş olamaz mısın?"
"Ne? :D O kim ya?"
"Neyse.Sadistlik gibi ruhsal saplantıların varsa lütfen evimi terket."
"Hayır tabi ki,senin var mı peki? :D "
"Yok."
"Tüh :D "
"Kerem!"
"Tamam tamam :D "
"Birbirimizin uyarılarına dikkat edeceğiz tamam mı? Gelişi güzel bir şeyler yapamayız."
"Tamam.Anladım.Taleplerden bahsediyorsun.Nasıl istersen öyle olur,sorun yok."
"Senin istediğin özel bir şey var mı?"
":D Hee istersem yapacaksın yani,öyle mi? :D Hemde bu kadar tecrübesizken"
"Şu saçma sapan şakalarına son verir misin?"
"Niye utanıyorsun ki? :D Biz anlaşma yapıyoruz şuan."
"Tamam ama sürekli dile getirip canımı sıkmana gerek yok."
"Ne yapayım? Aklımdan çıkmıyor :D " -Zeynep arkasındaki yastığı fırlattı
"Neysee.Hamile kaldıktan sonra tamamen iletişimimiz kesilecek.O zamana kadar bu evde yaşayacaksın."
"Tamam."
"Bebekle ilgili hiçbir şey yapmana gerek yok.Ne hamileliğim ne de çocuğun büyüme aşamasında.Sen sadece biyolojik olarak varolacaksın"
"İyi güzel de bunu çocuk açısından düşündün mü?"
"Evet.Belki.Bende babasız büyüdüm."
"Ne kadar zor olduğunu biliyorsun o zaman?"
"Evet.Ama ben bunu başarabilirim.Yalancı,düzenbaz bir babadansa babası olmasın daha iyi."
"Bir dk,bir dk ben bunların hiçbiri değilim."
"Senin için söylemedim zaten"
"Güzel,devam et"
"Beni alıştırmanı istiyorum."
"Bunu zaten yapacağım." -Zeynep Kerem'in bu kadar düşünceli oluşuna şaşırmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Romance"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...