Bölüm 40

53.9K 1.7K 163
                                    

Vay be! Bu ne ilgi böyle :) Beni yakın arkadaşlarım bile bu kadar merak etmiyor.Harikasınız.Çok teşekkür ederim.Hiçbir sorunum yok.Sadece bazen yazamıyorum işte.Sabrınıza hayranım.Beklettiğim için kusura bakmayın.Bir daha ki bölüm kısa zamanda gelecek.

Multimedyada Zeynep'in temsili fotoğrafı var,hamile hali :) Bizimkiler henüz sevgili değiller,bunu da belirteyim ;)

Bölüm essra_13'ye gidiyor,keyifli okumalar hepinize :)

--------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Zeynep'e güzel bir kahvaltı hazırlayıp tepsiye yerleştirdim.Odaya gelince elimdekini komidine bırakıp Zeynep'e yöneldim.

Ellerimi iki yanına yaslayıp yanaklarından öpmeye başladım.Bir yanağından öpünce diğerini çeviriyor,ondan öpünce diğerini.Bazen sıkılıp eliyle yüzümü ittiriyor.Gülerek işkenceme devam ediyorum.

"Ya Kereem! Uyuyacağım ben"

"Hayyooor,kalk hadi" -boynundan öpmeye başladım

"Lütfen,uykum var"

"Sana kahvaltı hazırladım ama"

"Sen işe gitmeyecek misin?"

"Geç gideceğim"

"Şirket babanın tabi"

":D Ya sen laf yetiştireceğine açsana gözlerini.Bak açmazsan işkenceme devam ederim" -tekrar yüzüne gelip hızlı hızlı öpmeye başladım

"Tamam! Tamam! OFFF!" -gözlerini açtı sinirli sinirli bakıyor

"İşte böyle :D"

Zeynep yatakta oturup sırtını başlığa yasladı.Kucağına hazırladığım tepsiyi bıraktım.

"Çok gıcıksın biliyor musun? Her sabah aynı işkenceyi niye yapıyorsun? Kalk,git işte.Uyuyacağız biz"

"Çok konuşuyorsun"

"Oh,iyi oluyor sana"

":D Sana kahvaltı hazırladım,üstelik buraya kadar getirdim,karşılığında bunu mu göreceğim?"

"Karşılık bekleyerek yapmayacaksın demek ki"

":D Vaaay" -tepsiye bakmaya başladı

"Teşekkür ederim,güzel görünüyor"

"Afiyet olsun" 

Zeynep'in yanına oturup sırtımı başlığa yasladım.Yanağından öptüm.

"Anlaşılan bugün de duygu kasırgasıyla karşı karşıyayız"

"Arayıp rahatsız etmem" -hemen başını eğip dudaklarını uzattı

":D Üzül diye söylemedim.İstediğin kadar arayabilirsin,istersen telefonu hiç kapatma,hatta görüntülü konuşuruz"

"Dalga geçme :D"

"Geçmiyorum.Çok ciddiyim :D"

"Bugün Masal Hanım rahat durmuyor" -elim benden bağımsız bir şekilde karnına gitti

"Niye? Ne oldu?"

"İçeride spor mu yapıyor,genleşiyor mu,yayılıyor mu bilmiyorum ama karnım patlayacak gibi"

"Ahah :D Zeyneep"

"Üüfff" -Zeynep'in yanağını sonra da karnını öptüm.

"Doktoru arayalım mı?"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin