Bölüm birazcık gecikti,kusura bakmayın.Umarım seversiniz.
Zeynep'in hamile olmasını azıcık daha var.Bebek olmadan önce ikilinin birlikte geçirdiği bazı sahneler yazmak istiyorum.O yüzden azıcık daha var..
Bölüm kbdelisi'ne gidiyor.Gif alıntıdır.Şarkı önerisi @priscagmznr 'dan
-------------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Kerem,ben,Can ve Yağmur Aksel'in dağ evine gidiyoruz.Kerem arabayı kullanıyor,ben yanındayım.Aslında konvoy halinde gidiyoruz.Önde Aksel ve Barış'ın arabaları var.Umarım güzel bir tatil olur.
Yağmur arka koltuktan kolunu uzatıp radyoyla uğraşıyor,Can'la birbirlerini itip duruyorlar.
C "Ya kızım çık üstüme,çık! Allah Allah! Söyle açsın Zeynep"
Y "Sanane be! Benim sevdiğim şarkıda durmaz o!"
C "Gel kucağıma otur istersen Yağmur"
Y "Ay abartma Can.Aramızda bir metre var be.Gıcık"
K ":D Ne oluyor size ya?"
"Yağmur tamam,bırak ben açarım radyoyu" -Yağmur'u geriye ittim,radyoyu açtım,kanalları geziyorum
K "Siz daha yeni birlikte bir şeyler yapmıyor muydunuz? Ne oldu şimdi?"
Y "Onu öküz arkadaşına anlat sor"
C "Yuuh,öküz mü!"
Y "Öküz tabi"
"Ya bir sakin olun"
Y "Tamaaam,kalsıın burası,susun da ayrıca." -radyoyu ilerletmeyi durdurdum.Güzel bir şarkı.
Bu kıza bir şeyler olmuş.Neyse anlarız nasıl olsa! Arabada sessizlik oluştu.Bende derin bir iç çekip kendimi şarkıya bıraktım.Sesli bir şekilde söylemesem de dudaklarımı kıpırdatıyorum.
Kerem'e bakmamak için de kendimi deli gibi zorluyorum tabi.Oooof oooff!
"Bir his var evimde
Süslerim resimlerle
Yalnız düşlerimde
Buluştuk ellerinle "
"Sen yaralanma
Sen karalanma
Gel,oyalanma,dayanamam"
Şarkıdan sonra arabadaki sessizlik hala sonlanmadı.Radyoyu da kapattım.Şarkının nakarat kısmını Kerem'e sarılıp söylemeyi ne kadar çok isterdim... 'Sen yaralanma,sen karalanma'...
C "Tamam Yağmur,afedersin" -ne oluyor bunlara?
Y "Affetmiyorum."
C "Daha ne diyeyim ya? öf!"
"Ne olduğunu anlatmayacak mısınız? Hani güzel bir tatil olacaktı?"
Y - C "Anlatmayacağız!" -ikiside aynı anda söyledi
K ":D Bizi dövmeyin de!"
Y "Çok komik"
Kerem'le birbirimize 'ne oluyor?' bakışları atıyoruz.Neyse ben sonra alırım ifadesini bu cadının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Любовные романы"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...