Bölüm 3

76.1K 1.3K 48
                                    

------------------------

Zeynep Kerem'i karşısında görünce beklediğinden daha çok sevinmişti.Bu teklifi kabul etmesini istiyordu,teklifi kabul ederse vereceği tepkinin bu olacağını çok da kestirememişti.Şuan gerçekten çok mutlu ve heyecanlı hissediyordu.Kerem'le uzun süre birbirlerine baktılar.

"Ee,şey,beni içeriye davet etmeyecek misin?"

"Ah,tabi,tabi pardon,lütfen gel" -Zeynep kenara çekilip Kerem'e yol verdi

Kerem derin bir nefes alıp birkaç saat önce oturduğu koltuğa tekrar oturdu.Zeynep de karşısına.Zeynep'in sevinçli hali çok belliydi.Ellerini dizlerine yaslamış,kollarını gergin hale getirmiş,koltuğun ucunda oturuyordu.

"Teşekkür ederim"

"Zeynep,bak bu bana hala çok tuhaf geliyor"

"Kerem sen hayatında tek gecelik bir ilişki yaşamadın mı?"

"Yaşadım,çok yaşadım ama sen çocuktan bahsediyorsun"

"Kabul ettiğine göre detayını düşünmesen?"

"Hala bir şey imzalamadım.O kağıdı imzalamadan hiçbir şey yapmam."

"Tamam.Tamam.Çocukla hiçbir alakan olmayacak.Hamile olduğum süre boyunca birbirimizi görmeyeceğiz bile.Gerçekten hiçbir şey yapmana gerek yok."

"Aramızda duygusal bir bağ da olmayacak"

"Kesinlikle"

"Para meselesi?"

"Ne istersin?" -Kerem eve göz gezdirdi

"Burada yaşayabilirim,yemeğim,kalacağım yer belli olmuş olur.Ayrıca gerektiğinde de senden istediğim miktarda para alırım."

"Burada yaşamak mı?"

"Evet.Sonuçta seninle bir defa beraber olmamız yetmeyecektir.Burada kalırım,hem arkadaşımda kalmamış olurum,rahat rahat takılırız."

"Senin bir işin yok mu ya?"

"Yok.Paramda yok."

"Burada sadece iki oda var."

"Senin odanda kalırım."

"Olmaz.."

"Niye? Ne güzel fırsat gelmiş ayağına.Hem bana alışman daha kolay olur."

"Sana niye alışacak mışım ya?"

"Benimle sevişmek isteyen sensin.Biliyorum cazibeme dayanamadın işte." -Kerem dalga geçerek söyledi

"Tabi ya."

"Bu tek gecelik hissedip mi planını uygulayacaksın?"

"Sen baya baya duygularımı mı düşünüyorsun?"

"Bak.Bi kız için ilk ilişkisinin ne kadar önemli olduğunu kavrayabiliyorum.Sonuçta sizi sizden daha iyi tanıyor olabilirim,her türlü kızı tanıyabilirim." -Zeynep şaşkın şaşkın bakıyordu.

"İlk ilişkim olduğunu nereden çıkarttın?" -Zeynep kendinden emin gibi davransa da aslında böyle değildi.

"O zaman niye hissetmek istiyorum diye kıvranıyorsun?" 

"Bebeğimin bir heyecan yada alelade bir anda olmasını istemiyorum çünkü."

"O zaman aşık olmayı dene? He?"

"Ya hastayım diyorum! Hasta! Ayrıca sen kabul etmedin mi? Niye sorguluyorsun?"

"Koşullarımı kabul edecek misin?"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin