Bölüm 6

86.7K 1.3K 63
                                    

Yorumlarınız için teşekkür ederim :) Bölüm ezgininkeremi'ne gidiyor...

@priscagmznr 'un yazım şekline benzer yazdığımı farkettiniz :) Lütfen yanlış anlamayın,çalıntılık veya özentilik değil.Onun yardımlarıyla ilerliyorum ve yazım tarzı ister istemez birbirine benziyor :)

-----------------

(Zeynep'in dilinden)

Her sabah hissettiğim güneşin sıcak ve rahatlatıcı etkisinin bu sabah daha fazla olduğunu hissediyorum.Çok daha fazla.Bu sıcaktan bunalmış halde gözlerimi açtım.

Görüş hizama,boynumun altından uzanıp,omuzumu tutan bir kol ve belimde,elimi avucunun içine alıp,karnımın üstünde tutan bir el girdi.Yeni uyanmanın etkisiyle hiçbir şey anlamadım.Bir an Engin olabilme ihtimalini bile düşündüm.Gerçekten evlenmişiz ve ben bu zamana kadar yaşadıklarımı rüyamda görmüşüm gibi.Sonra Engin'in kokusu olmadığını farkettim.Vee.Tabi ki Kerem.Dün gece birlikte uyumuştuk.Anlaşmamızın devam edeceği her gece olacağı gibi.İyi tamam da,neden bu kadar sarılmış ki? Resmen kollarının arasında mahzur kalmışım.Sadece sütyenimin engellediği sırtım,çıplak ve sıcak göğsüne yaslı,bacaklarım bacaklarının arasında.Üstelik aramızda sadece iç çamaşırlarımız var.Yine gerilmeye başladım.Öyle bir pozisyondayız ki birazcık hareket edersem,Kerem dün gece devam edemediği şeyi şimdi yeniden başlatacak.Ne gerek vardı ki tek yastığa? Ne gerek var ki bu kadar sarılmaya?

"Kereeem"

"Hıı"

"Uyan hadi"

"Hı-hı"

"Bak saat 9 olmuş bile,sen hani her sabah 7 de spor yapardın?"

"Hı-hı" -yüzünü iyice saçlarıma yasladı,derin nefes alıyor

"Kereeem"

"Kereeem,bak uyan,aç şu kollarını hadi çıkamıyorum"

"Uyu"

"Uyumayacağım Kerem hadiii" -kollarını gevşetti

"Yani Zeynep sağol ya,daha ilk sabahta başladın dırdıra" -yatakta oturur pozisyona geçtim

"Oh ya! Dünya varmış.Ya sen niye sarılıyorsun ki bana öyle?"

"Ne bileyim,uyurken sarılmışım"

"Bundan sonra iki yastıkla uyuruz,haberin olsun"

"Belki de bilinçaltım yüzünden böyle sarılmışımdır"

"Ne?"

"Hani dün gece diyorum,öyle kaldık ya ortada"

"Hee"

"Heee tabi.Bence Yağmur işe gitmiştir ya" -o da oturup bana yanaştı

"Hiç sanmıyorum.Onun bir derdi var,belli."

"Umrumda değil açıkcası" -boynumdan öptü

"Ama benim umrumda" -yataktan kalkıp,dün gece çıkarttığım Kerem'in kazağını tekrar giydim

"Of Zeynep ya! Sen böyle 1 sene değil 5 sene de bile hamile kalamazsın" -yastıklardan birini fırlattım

"Çok konuşma Kerem ya." -yastığı alıp bana sarıldığı gibi sarıldı

"İyi tamam,çık hadi odadan uyuyacağım ben"

":D Bence sen bir şeye sarılmadan uyuyamıyorsun :D "

"Hadi Zeynep hadi"

Gülerek odadan çıktım.İlk önce banyoya girip yüzümü yıkadım.Gözüm küvete kaydı.Ahhh! Aklıma geldi ve yine utandım.Sanki adama kendimi bırakmamışım gibi.Sanki anlaşma imzalamamışım gibi.

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin