Selam :) Siz ne güzel insanlarsınız ya! Yorumlarınız için sağolun :) Bölüm aysegulcrk'a gidiyor :)
----------------------------------
(Can'ın Dilinden)
Yoğuun bir baş ağrısıyla gözlerimi açtım.Koltukta kalmışım,üstümde battaniye var.Biraz doğrulunca karşımdaki koltukta -yine battaniyenin içinde- Yağmur'u gördüm.Yyanmış,kahve içeriyor,elindeki kitaba odaklanmış.Niye yatağında değil?
"Günaydın" -bana döndü
"Aa günaydın.Ooh be!"
":D Ne?"
"Ya çok korkuttun beni"
"Niye ya?"
"En son ne hatırlıyorsun?"
"Sen bana kahve içiriyordun"
"İşte sen onu içmedin,üstüne üç tane daha yapmadım,onları da içmedin ve kendinden geçtin resmen"
"Hadi ya"
"Sonradan sarhoş olanlardansın herhalde"
"Kustum mu? Çok mu uğraştırdım seni?"
"Yok.Uğraşmaktan değil de korktum.Zeynep'ler de uyuyordu zaten"
"Sağol ya"
"Sorun değil,iyi misin şimdi?"
"Başım ağrıyor sadece"
"İyi,kahve yapayım sana belki iyi gelir"
Yağmur'un ardından bende mutfağa girdim.Beni düşünüp,benimle ilgilenmesi hoşuma gitti,her ne kadar hatırlamasamda.Lan acaba Kerem'i ağzımdan kaçırdım mı?
"Yağmur ben dün gece hiç saçmaladım mı? Bir şey dedim mi sana?"
"Yoo,sadece midem bulanıyor dedin.Sürekli"
"Hee.İyi"
"Eee bizim plan devam etmiyor mu Can?"
"Ediyor"
"Eeee? Hani ortam hazırlamıyorsun"
"Doğru ya.Aksel bir evden bahsetmişti ya orada bir toplansak mı acaba?"
"Jane'in geldiğinden emin olmamız lazım"
"Tamam,tamam hallederim ben"
"Bir şeyler yapmamız şart artık"
"O niye?"
"Öyle işte.Sen zemini hazırla,ben Zeynep'i ayarlarım"
":D Tamam"
Yağmur baya hevesli.Bir gelişme mi var acaba ya? Umarım öyle bir şeydir de Kerem'in morali yerine gelir.
------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Uyandığımdan beri Kerem'i izliyorum.Yaklaşık bir saattir.Kötü şeyleri bir kenara bırakıp bu huzuru yaşamaya zorluyorum kendimi.Sonuçta şuan yanımda.Yanımda olmadığı zaman zaten üzüleceğim,şimdi de üzülüp bu günleri heba etmek istemiyorum.Ben üzülmemeye çalışıyorum tamam da,Kerem'in morali hiç iyi değil.Bir şeye üzülmüş belli.
Bütün gece boyunca kaşları çatık,sıkıntılı bir şekilde uyudu.Sıkıntılı halini belli eden nefesler veriyor.Çok merak ediyorum ve düzelmesini sağlamak istiyorum.Eğer Kerem böyle üzülmeye devam ederse,ben ne yaparım?
Elimle yüzünü ovuşturmaya başladım.Yavaş yavaş gözlerini açtı.Ben gülümseyince o da gülümsedi.
"Günaydın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Romance"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...