Bölüm 29

51K 1.3K 87
                                    

Bu hikayeyi yazmadan önce ilerleyen bölümlerle ilgili sahneler aklımda vardı.Umarım onları da güzel bir şekilde aktarabilirim.Zeynep'in hamileliğiyle ilgili 'azıcık' zaman var demiştim,bu azıcık kavramı değişebilir,ters köşe gibi bir şeyler işte :) Yorumlarınız acayip cezbedici :D Ama aklımdaki kurgudan çıkmak istemiyorum.


Yorumlarınız için çok teşekkürler,bu bölümü seveceğinizi düşünüyorum.Yandaki multimedyayla ilgili kısımda olan 'Dış bağlantılar' da bir şeyler var.Multimedyadaki gif alıntıdır :)

Bölüm Aysenur_2001hanker' a gidiyor.Keyifli okumalar :)

---------------------------

2 Gün Sonra 

(Kerem'in Dilinden)

Dünyanın en bencil insanı benim galiba.

Zeynep doktoruyla görüşüp bekleme kararı aldı.Hamilelikle ilgili belirtiler var ama kesin olarak bir şey söyleyemiyorlar.Zeynep birkaç belirti var diye büyüye kapılmak istemiyor.Bu yüzden bekleyip,takip ediyor.

Bense içimden bu hamileliğin gecikmesini diliyorum.Böyle düşündüğüm için kendime çok kızıyorum.Bencilliğin en yüksek seviyesini yaşıyorum şu sıralar.Ama elimde değil.

Zeynep iki gündür,yoğun baş dönmesi ve mide bulantısıyla uğraşıyor.Ya banyoda ya da yatakta.Bunun nedeni herhangi bir grip ya da virüs olabileceği için hamileliğe yormak istemiyorum.Zaten olduğu tahlilde veriler, 'Hamile' denmesi için yeterli değilmiş,artışta olduğunu söylediler sadece.Yani her an hamile kalabilir.

Off! Teklif'i kabul ederek kendimi ateşe atmışım gibi hissediyorum.Eğer hamileyse bir bebek için bu sıkıntılara nasıl katlanabiliyor ki?

Şuan sırtı bana dönük bir şekilde cenin pozisyonunda uyuyor.Rengi tamamen soldu.Neredeyse hiç yemek yemiyor ve zayıflamaya başladı.Ben de deli gibi korkmaya başladım.

"Zeyneep" -Saçlarını yüzünden çekip yanağını öptüm.

"Hı" -saçlarını okşamaya devam ediyorum

"Hadi kalk güzelim,kahvaltı edelim"

"I-ıh,ben uyuyacağım" -gözlerini açmıyor

"Zeynep hadi ya.Doğru düzgün yemek yemiyorsun.Hem ben tek başıma yemek yerken sıkılıyorum,eşlik etmen lazım"

"Kerem canım istemiyor.Sabaha kadar banyodan çıkmadım farkındaysan"

"Farkındayım.O yüzden kalk diyorum zaten.Zeynep kusa kusa yok olacaksın"

"Nane-limon kaynatır,içerim ben"

"Aç karnına mı?"

"Kerem zorlama"

"Ya Zeynep her türlü kendine dikkat etmen gerekiyor ama.Hamileysen de öyle"

"Biliyorum ama halim yok"

"Boğaz havasında kahvaltı yapalım mı? Denizi izleriz"

"Camdan görünüyor zaten" 

"Zeynep aç gözlerini hadi"

"Kerem rahat bırak beni,lütfen"

"Amma inatsın ha! Bırakmıyorum.Hadi kalk,kalmazsan ben seni kaldıracağım,hadi"

"Ooooffff"

Güç bela hazırlandık ve evdek çıktık.Sakin,deniz kenarında bir masaya oturduk.Hava çok soğuk değil.Ama Zeynep çok solgun.Onu böyle gördükçe mahvoluyorum.

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin