Bölüm 37

50.1K 1.6K 238
                                    

Merhaba :) Yorumlarınız için sağolun.Gif alıntıdır ve bölüm ednrymn'a gidiyor,iyi okumalar :)

----------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Kerem'le çift kişilik koltukta oturuyoruz.Karşımızda bize delice gözlerle bakan Gülten Hanım var.Başım öne eğik,karnımın üstündeki ellerimle oynuyorum.Ne yapacağız,ne diyeceğiz biz ya?! Saatlerdir susuyor gibiyiz zaten.

G "Sizi affetmem için bana bir sebep söyleyin"

K "Ne affetmesi anane?"

G "İlişkinizi,bebek durumunu en çok destekleyen ben değil miyim? Size torun istediğimi kaç defa söyledim! Siz ne yapmışsınız? Aylardır saklanıp,gözümün içine bakarak yalan söylemişsiniz."

K "Anane,nasıl söyleyecektik?"

G "Basbayağı.Böyle görmem çok mu iyi oldu,he?"

"Biz kimseye söylemedik zaten"

G "Neden?"

K "Biz ayrılmıştık,biliyorsun " -Kerem'e döndüm,yine kalbimi kırmak için ne söyleyecek acaba?

G "Çocuk için mi buradasın yani?" -Hayır,de! Lütfen!

K "Şey.Öyle değil" -oohh! gülerek derin bir nefes bıraktım

G "Size inanamıyorum.Hiç mi bir şeye ihtiyacınız olmadı?! He! Kendi başınıza niye böyle bir şeye kalkışıyorsunuz? Ayrıca neden saklıyorsunuz?"

"Öyle gerekiyor"

G "NEDEN!"

K "Anane"

G "Madem berabersiniz,bir şeyleri resmiyete dökün o zaman.Çocuk yapmak o kadar kolay bir şey değil.Bir arada olup ona aile ortamı yaşatmanız lazım"

K "Hee.Yok" -öküz!

G "Sana söylemiyorum zaten.Senin kafan basmaz böyle şeylere.Ben Zeynep'e söylüyorum" -gülümsedim

"Resmiyete gerek yok" -desemde inanma!

G "Olur mu öyle şey ya! Hadi Kerem,uçuk,haylaz.Zeynep sen nasıl kandın buna? Kandın diyelim,niye bu kadar rahatsın,şuan evli olmanız gerek!"

K "Anane hangi çağda yaşıyoruz ya? Ne alakası var?"

G "Gülten Çağı Kerem.Oldu mu? Benim çağımda yaşıyorsun ve ben ne dersem o olur!"

"Hayır,istemiyorum" -Kerem bana bakmaya başladı

G "İstemezsin tabi.Bununla yaşıyorsun." -Kerem'i gösteriyor

"Gerçekten önemli değil.Ben kızımı kendi başıma büyütebilirim" -Gülten Hanım gülmeye başladı

G "Kız mı!"

K "Evet.Masal"

G "Adı bile belli,he.Siz hala bazı şeyleri geri tepin.Bravo size"

K "Anane,böyle olması gerekiyor işte"

G "Olmaz.Sen senelerce Amerika'da yaşamış olabilirsin.Ama burada belirli kurallar var.Hem çocuğun babasısın,hemde aynı evde yaşıyorsun.Eee niye hala resmiyet yok? Neden?"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin