Bölüm 14

68.8K 1.2K 68
                                    

Selam :) @priscagmznr ile yazım tarzımız çok benziyor evet,bazen tıkanıyorum ve onun tamamlamasını istiyorum,çok zamanı yok ama sıkıştırıyorum :D ,böyle bir alışveriş halindeyiz,o yüzden sık sık benzetebilirsiniz :) Konun gidişatı ve teması bana ait,sadece Gamze cümleleri birleştiriyor,ara sıra :)

Bölüm ZeyKermasal'a gidiyor,keyifli okumalar :)

-------------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Uyandığımda Kerem yanımda yoktu.Yastığının üzerine bir not bırakmış.

# Spora gidiyorum,çok güzel uyuyordun kıyamadım demeyeceğim,uyandırmadım çünkü tembel bir kıvırcıksın,sen yatmaya devam et.Geldiğim kahvaltı hazır olsun :D #

Öküz.Gülmeye başladım.Teklif'i sunmayı düşündüğümde aklımda kiminle,nasıl biriyle karşılaşabilirim gibi şeyler yoktu.Şimdi düşünüyorum hepsini ve Kerem'e rastladığım için çok şanslıyım.Her konuda.

Yataktan kalkıp birkaç gerinme hareketi yaptıktan sonra banyoda işimi halledip,mutfağa geçtim.Kahvaltı hazırlamaya başladım.Bir yandan da bugün yapacaklarıma karar veriyorum.

Beni Buse ve Ali gıcıklarıyla dolu bir gün daha bekliyor.Ama ben uysal davranıp işime bakacağım,her gün yaptığım gibi.Ayrıca Yağmur'la bir an önce buluşup dedikodu yapmam lazım! 

Kahvaltı masası neredeyse tamam,domatesleri doğruyorum.Kapının kilit sesi geldi.Kerem.Terlemiş bir şekilde mutfağa girdi.

"Günaydın"

"Günaydın ve hemen duşa gidiyorsun sanırım"

"Senin için sorun olur mu?"

"Tabi ki olur,kahvaltı yapacağız"

"Güzel :D " -sandalyeye oturdu

"Kereeeem"

":D Tamam tamam gidiyorum"

Ne kadar uzaklaşmaya çalışsamda yanağımdan bir şekilde öptü,gülerek içeriye gitti.Duştan çıkıp tekrar gelince çayları doldurdum ve masaya oturduk.

"Tembel kıvırcık öyle mi?"

":D Aynen"

"Çok komik"

":D Bence öyle.Eğer seni spor için uyandırsaydım iki saatte evden zor çıkardık,yine mızmızlanırdın,bende dokunmadım"

"Çok iyi yapmışsın,doğru karar"

"Neyse bu arada ben dayımdan biraz para alabildim"

"Ne güzel"

"Ayrıca seninle tanışmak istiyor" -ağzıma aldığım peynir boğazıma kaçtı,biraz öksürdüm

"Benimle mi?"

"Evet" -Kerem çok rahat bir şekilde kahvaltısına devam ediyor

"Olur mu öyle şey canım? Hem konu bana nasıl geldi Kerem? Benden mi bahsettin?"

"Aynen.Para alabilmek için kız arkadaşımda kalıyorum dedim,dayımda halden anlar,ayrıca Jane ve Barış'ı da anlattım ve parayı önüme koydu"

"Benim adımı neden veriyorsun?"

"Zeynep alıştık zaten sevgili rolüne,tanışmak istediği zaman bir kere daha oynasak? Olmaz mı?"

"Tamam ya.Şaşırdım sadece"

"Dua edelim de ananeme gitmesin bu konu"

"Yok artık" -Kerem'in telefonu çalmaya başladı

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin