Ne güzel yorumlar alıyorum ya! İyi ki varsınız millet.Bu bölümü de seversiniz umarım.Sedat ve Merve ikilisi de artık hikayemizde.Ayrıca multimedyada bebek kıyafetleri var.
Bölüm naazli_can123'a gidiyor,keyifli okumalar.
-------------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Hava ve ortam o kadar güzel ki!
Sahilde biraz oturduktan sonra Kerem'le ayağa kalktık.Onun yönlendirmesiyle dik bir pozisyon aldım,ısınma hareketlerinden sonra belirli bir tempoda yürümeye başladık.
"Zeynep bugün biraz alışveriş yapalım mı?"
":D Kerem ben rüyadayım galiba"
"Niye öyle dedin?"
"Ne alışverişine çıkacağız?"
"Bebek için,senin için bir şeyler bakarız işte"
":D Evet,ben rüyadayım :D"
"Abartma.Baksana karnın kocaman oldu,doğum yaklaşıyor ama bir odası bile yok" -abartma mı?
"Doğru söylüyorsun.Etraftaki olaylarla uğraşmaktan bebeğe vakit ayıramadık"
"Biraz bakınırız bugün"
":D Olur"
Mutluluktan tuhaf tuhaf sesler çıkartıyorum.Kerem yanımda gülüyor.Bu cümleleri,bu istek hallerini duyacağımı,göreceğimi hiç düşünemezdim.Hayal gibi,rüya gibi.Kerem resmen bebeğe yöneldi.
Mucize diye buna derim ben.
Biraz spor yaptıktan sonra yakınlardaki alışveriş merkezine geldik.Kerem'in eli belimde.Bu minicik bir temas bile çok güvende hissettiriyor.Sürekli gülümsüyorum.
"Kereem"
":D Eveet,işte bu ses tonu! Söyle bakalım ne oldu?"
"Bu alışveriş merkezinde çok güzel yemek yerleri var,biliyor musun?"
"Ahaha :D Gerçekten gözünüz doymuyor"
"Senin aşağı kalır yanın var sanki!"
":D Seni de kendimize benzettik :D" -miz!!!
"Öyle oldu biraz :D"
Yemek alanına geldiğimizde kendimi yine cennette gibi hissettim.Evet,çok sağlıklı yiyecekler yok ama aralarından bir şeyler bulabiliriz bence.
"Nereye oturuyoruz?"
"Her yere"
":D Ne?"
"Bence her yere oturalım,az az yiyip kalkalım"
":D Zeynep,olur mu öyle?"
"Olur,niye olmasın?"
":D Geel yaa"
Kerem elimden tutup beni bir yere soktu.Bir masaya geçtik.Hiçbir şeye bakmadan direk menüye odaklandım.
"Zeynep"
"Hıı"
"Arka masaya baksana"
"Niye?"
"Bak sen"
Arkamdaki masaya baktığımda gördüğüm görüntü o kadar hoşuma gitti ki! Yaklaşık olarak iki aylık bir bebek,anne ve baba var.Bebek,erkek ve çoook tatlı! Şuan annesinin kucağında duruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif
Romance"Sana bir şey sorabilir miyim? " "Peki,sor" ... "Çocuğumun babası olur musun?" Hayattan zevk almayan iki kişi ; Zeynep ve Kerem... Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bakalım bundan sonra neler olacak? Hikayede +18 unsurlara yer verilec...