Bölüm 18

61.6K 1.1K 52
                                    

Ben bu olayı baya sevdim ya :) Gamze iyi ki önermiş.Ne güzel bir kitle oluyor böyle.Yorumlar,mesajlar filan.Tuhaf bir sevgi oluyor,siz yorum atanlara karşı içimde.Hepinize teşekkür ederim :) Yorumlarınızı da büyük bir mutlulukla okuyorum.

 ":D veya :)" bu simgeyle ne alıp veremediğiniz var anlamış değilim ama :) Neden bu kadar itici görünüyor ki? Bu kadar sert yaklaşmanıza neden sebep olur ki? Yazım kurallarına uymuyor olabilir,çok fazla dert edilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum.Bence aralarda biraz hareket katıyor.Karakterlerin o an güldüğünü düşündürtüyor bana.Bu benim ilk yazı denemem ve böyle devam edeceğim ;) Kitap mantığında ilerlemiyorum ben.Kendimce,özgün bir yazıyla ilerliyorum.O yüzden böyle.İlk hikaye dediğim gibi.Çook hatalarım olabilir,affola.

*Bir de ben "anneanne" kelimesini "anane" diye yazıyorum,umarım sorun yoktur ;)

Bölümdeki gif alıntıdır,Zeynep bu bölümde çelişkiler içinde.Bölümü BraKurt024'a ithaf ettim,keyifli okumalar :)

--------------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Uzun bir yolculuğun sonunda aradığım yere varabildim.Çiftlik benzeri bir yer.Arabadan çantamı alıp,eve doğru ilerliyorum.Çok güzel,yeşilliklerin,ağaçların arasında üç katlı bir ev var.Etrafı ördekler,tavuklar,civcivler bile sarmış,fıskiye tarzında küçük,bir havuz da var.Evin biraz ilerisinde müştemilata benzer bir yapı daha görünüyor.Gülten Hanım'ım İstanbul'daki evi gibi.Sadece hayvan oranı fazla sanırım.Yürüyüş yolunu kullanıp kapıya geldim.Derin bir nefes alıp tıklattım.Acaba Kerem beni görünce ne yapacak?

Kapıyı orta yaşlarda bir kadın açtı.Yanlış mı geldim acaba?

"Hoş geldiniz,buyrun"

"Gülten Hanım'ın evi mi?"

G "Zeyneeep" -arkamı döndüm Gülten Hanım bana gülerek bakıyor

"Merhaba" -yanıma gelip sıkıca sarıldı

"Hoş geldin kızım,ne iyi ettin ya,canım benim" -tekrar sarıldık

"Kerem seni görünce çok sevinecek" -öyle mi dersiniz?

"Hoş buldum.Yok mu?"

"Ufuk'la bir yere kadar gittiler,gelirler şimdi"

Biz tam içeriye girecekken,ağaçların diğer tarafından Kerem'in sesi geldi.Sesten ziyade böğürmeydi galiba.Kerem bağırmaya bahçeden başlıyor herhalde.

"Anannnnööeeeğğğğ" -Gülten Hanım'la gülmeye başladık

G "Deli bu çocuk ya .... Bahçedeyiz oğlum"

Kerem'in tepkisini çok merak ediyorum aslında.Yanımızda ananesi olduğu için daha farklı,daha samimi yaklaşması gerekecek.Tabi yaparsa.

"Anane istediğin şeyleri bula---" -ve beni gördü,bir süre ağzı açık durdu.Gülerek ona bakıyorum.

G "Misafirimiiz vaaar" -Kerem gülerek,yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı,bende gülüyorum

"Zeynep"

"Kerem"

Birbirimize gülümsemeye devam ederken,Kerem aradaki mesafeyi kapatıp beni eliyle kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.İlk önce anlayamadım tabi ama sonra bende eşlik ettim. *multimedya*

Neden öpüyor ki şimdi bu beni? Bunu hiç beklemiyordum ya.Ananesi yanımızda diye mi? Yanağımdan da öpebilirdi? Ananesi burada diyedir.Başka neden olacak ki? Hem ben niye bitmesini istemiyorum şuan? Özlemiş miyim yani? Olamaz canım.

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin