Bölüm 33***

51.3K 1.5K 151
                                    

Selam millet :) Sağolun,varolun.Sizi seviyorum.

Dış bağlantı kısmında Zeyno'nun elbisesinin arkası var.Gif alıntıdır.Umarım bölümü beğenirsiniz.

Bölüm zeykerhikayecisii'ne gidiyor,keyifli okumalar

Bölüm şarkısı . Vega-Tadın Kaldı.

-------------------------------------

Yılbaşı Günü

(Yağmur'un Dilinden)

Can'la yaptığımız plan üzere bu akşam bir mekanda parti veriyoruz..Zeynep,Kerem'in gelmek istemediğini sanıyor.Kerem de Zeynep'in tabi.İkisine de inandırıcı sebepler sunduk.

Kalabalık bir akşam olacak.Böyle olunca kimsenin odak noktası bu ikili olmayacak.Bu da istedikleri gibi yakınlaşabileceklerini gösteriyor.Yani bence.Bizce.Can'la bizce.Can'la.Biz.

Dün gece Zeynep'te kaldım.Ne yalan söyleyeyim odamı özlemişim! Tontiş anne adayını uyandırmak için odasına -odalarına- geldim.

Eli,hafif belirginleşmiş karnının üzerinde duruyor,diğer koluyla Kerem Bebek'e sarılmış.Canım benim ya.Hayat bir şeyi önüne sunarken diğerini elinden alıyor.Of!

Yanına uzanıp hafif tombullaşmaya başlayan yanağından öptüm.

"Zeynooo,dünyanın en güzel anası! Uyaaan"

Ne olduğunu anlayamadan kendimi yerde buldum.Hiii.Dirseğim ve popom çok fena sızlıyor.İnsafsız pislik!

"Zeyneep ya ne itiyorsun?"

"Sen nerede yattığını sanıyorsun gerizekalı!"

"Az önce yataktaydım ama şuan yerdeyim Zeynep"

"Kerem'in yerine yatmıştın ya!" -heee şimdi anlaşıldı,doğrulmaya çalıştım

"Sen piskopatlaştın Zeynep.Uçtun iyice."

"Hiç de bile"

"Ay oldu,ay!"

"Farketmez,bence yastık hala Kerem gibi kokuyor,senin çilekli kokun geçsin istemiyorum"

"Saniyelik bile yaslanmadım.Ayyh.Seni ne güzel sözlerle uyandırıyorum,gördüğüm muameleye bak"

"Ayrıca dünyanın en güzel anası ne ya?!!"

"Ben bu poponun acısını senden çıkartırım Zeynep"

"Hamileyim ben"

":D Zeynep sen bu çarşafı,yastığı filan yıkamadın değil mi?"

"Yıkamadım" -başını eğdi

"Küflenene kadar da yıkamazsın herhalde"

"Yastığı niye yıkayayım ki? Kimse yatmayacak üzerinde" -bizim titiz kız uçtu gitti 

"Neyse,hadi kalk.Daha akşam için hazırlanacağız."

"Yağmuuur" -yatakta bağdaş kurup elleriyle oynamaya başladı

"Efendiiim"

"Şey"

"Ne?"

"Benim canım pancake istiyor.Ama Kerem'in yaptığından" -sesi git gide kısıldı

Ellerimi belime yerleştirip Zeynep'e bakıyorum.Bu küçük ayrıntı da bile Kerem'i arıyor bu kız,ne yapacağız biz ya?

"Tarifi var mı?"

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin