Bölüm 34

49.5K 1.5K 113
                                    

Bölüm numaralarının yanına koyduğum * işaretleri bölümün -bence- özel olduğunu yansıtıyor.

Bu bölüm geçiş benzeri bir bölüm oldu.Birbirlerine olan aşklarını henüz itiraf etmeyecekler.Benim aklımdaki kurgu daha ileriye yönelik.İtiraf etmeseler bile bir aradalar sonuçta :)

Gif alıntıdır.Bölüm sayinyazar'e gidiyor,keyifli okumalar.

-------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Ne dedim ben ya? 

Zeynep'in yanında kalmak için ne dedim böyle? Hatta nasıl dedim? Birden gelişti.

Ama sanırım iyi ki gelişmiş ki Zeynep gülüyor.Gülüşünü de çok özlemişim.

"Kerem dalga geçiyorsun galiba :D"

"Hayır"

"Neden?"

"Ne neden?"

"Neden böyle bir Teklif yaptın?"

"Belli ki seninle uğraşacak.Yalnız kalma diye"

"Sadece benim için"

"Evet,sadece senin için."

Üstündeki ceketimi çıkarttı,fırlatır gibi elime bıraktı.Sinirli bir şekilde hızlı hızlı içeriye gitti.Ne oldu şimdi? Peşinden bende içeriye girdim.Eşyalarını toplayıp,bana hiç bakmadan dışarıya çıktı.Ne oluyor be!

Arabasına doğru gidiyor.Hızla gidip kolundan tuttum,kendime çevirdim.

"Zeynep ne yapıyorsun?"

"Gidiyorum"

"Nereye ya? "

Kolumdan kurtulup arabaya bindi.Arabayı çalıştırınca bende yanına bindim.Sinirli bir şekilde baktıktan sonra hızlanmaya başladı.

"Bana nasıl söylemezsin?"

"Neyi?"

"Engin'in seni rahatsız ettiğini"

"Sanane"

"Ne demek sanane ya!"

"Sana neden söylemem gerekiyor! Ne yapacaktın? Kılını kıpırdatacak mıydın?"

"Bu ne saçma soru Zeynep! Tabi ki evet"

"Yaa,kesin"

"Şuan yaptığım ne sence? Az önce söylediklerim ne?"

"Kerem sen beni anlamıyorsun"

"Anlamamı sağla o zaman"

Bir anlık bakıp bakışlarını tekrar yola çevirdi.Tepkilerini kollamaya çalışıyorum,düşünceli ve sinirli görünüyor.

Yol boyunca hiç konuşmadık.Eve geldik.Zeynep'in sinirli bakışları altında bende eve girdim.Gelmemi istemiyor farkındayım ama peşini bırakmayacağım.Burayı bile çok özlemişim ya.

Kapıyı kapatınca Zeynep'in yüzünü kavrayıp dudaklarına yapıştım,içime çeke çeke öpüyorum *multimedya*

Geri çekilince yine kızgın bir Zeynep'le karşılaştım.

"Ne yapıyorsun sen ya!"

"Öpüyorum"

"Kereeem"

"Neee!"

"Şu üstümdekilerden kurtulayım,bekle,soracağım sana hesabını"

"Tamam.Git.Ben kendi evimde gibi hissederim :D "

TeklifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin