"Answer me Hyejin!!!"
Hyejin masih diam. Jimin menarik tangan hyejin kasar dan mengarahkan konconya untuk membersihkan mayat itu
"Aww jimin lepaskan lah!! you bastard!!!"
Jimin menarik hyejin kebilik lain. Bilik lagi satu..
"Ji-jimin what are you doing"
"To see you my real side."
Jimin melemparkan hyejin keatas katil dan wajahnya kelihatan redup
"How dare you to leave me!!!"
"Kau devil jimin.. How could you kill him!!"
"What you say?"
"You're devil.. You bastard. Kau tak guna.. Kau takde hati!!"
Jimin terus menampar hyejin kuat. Jimin menampar hyejin tanpa henti dan hyejin sudah agak lemah baru dilepaskan hyejin..
"aishh you're stubborn girl.."
Hyejin sudah terduduk lemah.
"Just stay here and don't leave"
"I rather die than stay in this hell with you devil!!"
Jimin hilang sabar dan menumbuk pipi hyejin kuat. hyejin ditampar dan terus dipukul.
"Tak-tak guna..."
Ayat terakhir hyejin sebelum hyejin rebah dilengan jimin.
"aishh.. Aku terlalu kasar dengan dia harini.."
Jimin membaringkan hyejin diatas katil dan memicit tangannya
"My hand also hurt.."
Jimin memandang hyejin yang sedang tidur. Baju hyejin masih ada bekas darah tadi. Jimin membuka baju hyejin dan menggantikan dengan baju baru ..Yang agak nipis hik..
Jimin keluar dari bilik dan keruang tamu tempat lelaki itu mati.
"kau dah bersihkan semuanya?"
"Dah Boss"
"Bagus"
Jimin duduk diruang tamu..Seketika suga datang dan duduk disebelah jimin
"Mana bini kau?"
"Sleeping"
"Jimin..jangan terlalu kasar dengan dia.. Dia terlalu polos untuk lihat semua sisi jahat kau"
"What are mean?"
"Dia masih budak jimin.. I'm hear that she 18 years old?"
"She's my wife. i know what i do"
"Kesiankan dia jimin.. Dia masih terlalu kecil..Bukan macam orang lain"
Jimin bangun tanpa menghiraukan kata kata suga.. Dia masuk kebilik hyejin sambil membawa first aid kit.
Jimin menyapu iodin diluka hyejin.
Dia melakukannya dengan lembut agar hyejin tidak terbangun.
Jimin berhenti dan menyimpan first aid diatas meja.Melihat wajah tenang hyejin saat dia tidur membuatkan jimin terpaku seketika .. Wajah hyejin yang bersih. rambut panjangnya ... Tubuh yang langsing dan menggoda.
"How could be someone look adorable while being sexy?"
Hyejin cukup sempurna. Jimin baring disebelah hyejin dan mengelus pipi hyejin lembut. Bulu mata yang panjang. Hidung yang mancung pipi yang kecil memang membuatkn wajah hyejin sempurna.
ralit jimin memerhatikan hyejin yang sedang tidur.. dia tidur begitu nyenyak sampaikan jimin elus pipinya masih lagi dia tidak sedar.
Dia tak cukup tidur. Jimin terusan memerhati wajah hyejin dan dia juga sampai tidak sedar yang berapa lama dia memerhatikan wajah hyejin tanpa henti.
Dia memerhatikan segenap wajah dan tubuh gadis itu. Dia mengeluh bila nampak lebam dipipi dan dibadan gadis itu.
"I'm sorry hyejin ahh"
"You're too innocent and too precious to see my devil side.."
"I have seen a lot of hot chick.. But you're too different.."
Sedang ralit jimin memerhatikan gadis itu. Hyejin mengalihkan tubuhnya membelakangi jimin.
"Yah yah.. Kenapa dia pusing badan dia.."
Jimin mengeluh
"Ish budak ni kan.."
Jimin ingin memasukkan tangannya dibawah kepala hyejin. Tapi hyejin sekali lagi mengalihkan badannya menghadap jimin dan kali ini kedudukan mereka sangat dekat.
Jimin tersenyum dan membetulkan kedudukannya dan memeluk kepala hyejin. Terasa hembusan nafas perlahan hyejin pada lengannya
"Why i'm feeling obsess with you hyejin ahhh. Aku rasa aku dah obsess dengan kau.."
"If i feel obssession with you. Your life will mess hyejin ahh.. Because my job are mess everything.."
Jimin mencium dahi hyejin dan mengelus rambut gadis itu lembut.
"Have a good sleep sweetheart.."
Jimin turut tertidur sambil memeluk hyejin erat.
TIME SKIP..
HYEJIN POV'
aku buka mata aku perlahan dan rasa ada orang peluk.. Pandang je tepi terkejut gila bila nampak jimin pandang aku dan aku dalam pelukan dia.
Aku tolak dia dan tengok badan sendiri. Aigoo baju ni jarang gila sampai nampak badan aku. Aku cover badan dengan selimut.
"don't have to hide you body infront of your husband hyejin"
"are you scared of me?"
Hyejin diam.Dia menunduk. Soalan yang sama ..
Hyejin mengundur bila jimin mendekatinya
"Answer me hyejin.. I don't like people who doesn't answer me.."
"Are you scared of me?"
Hyejin mengangguk. Jimin berhenti menghampiri hyejin dan bangun.
"Good for you"
"Siap..Aku tunggu kau dekat bawah"
"Nak kemana?"
"Dinner.."
"Dekat mana?"
"Tak perlu tahu. Siap cepat..Aku tunggu kau dekat ruang tamu"
Jimin keluar dan membiarkan hyejin didalam bilik. Hyejin bangun dan mandi terus dia bersiap dan memakai dress panjang berwarna biru laut.
Dia solek wajahnya sedikit nampak gaya pakaian jimin tadi nak keluar makan diluar.
Dia bangun dan turun kebawah. Kelihatan jimin bersama handphonenya
"Saya dah siap"
[Hyejin Ootd]
Jimin mendongak. matanya terpaku pada baju itu. Pandangan tu macam Mana dia dapat baju ni..
"Where you get this dress?"
"Dalam almari awak.. Saya tak jumpa baju dress lain selain ni.. Tak okay? saya tukar?"
"Gwenchana.. Jom kita dah lewat"
Aku mengangguk dan menghampirinya. Tnganku dicapai dan jimin tarik aku masuk kedalam kereta.
Ada yang tak kena ke dengan baju ni.. Kenapa muka dia berubah bila aku pakai baju ni.. siapa punya
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...