A/n --I already make a promise with you all..So i have to do it.....Mawar update next chapter...Sorry ya mawar update lambat....Enjoy it guyss...
"Mark!!!"
"Woo ahh..Kau datang dengan sapa?"
"Omma...Mana JB?"
"Dalam bilik dia..Kau masuk lah..eh eh jap..Jngan..Jb tengah tidur"
"Gwenchana..Aku nak kacau dia"
Mark salah tingkah..Aduhh habis kalau eunwoo nampak JB dengan budak semalam tu.
"An-andwae...Nanti Jb marah semalam dia tak tidur..Better kau tolong aku je"
Mark menghalang lagi..Eunwoo ketawa dan menolak tangan Mark yang sedang menghalangnya
"Gwenchana markie ahhh..Dahlah sana"
Eunwoo masuk dan matanya terbuntang luas. JB tidur diatas sofa dan ada seorang gadis diatas katilnya
"IM JAEBUM!!"
JB bangun dan terus menutup pintu.
"Yah Eunwoo!!jangan jerit!"
Hyejin bangun dan duduk.
"HYEJIN!PARK HYEJIN!"
"Cha eunwoo"
"Kau kenal perempuan ni?"
"Ofcourse..Kawan baik aku..Kau buat apa dekat dia?"
"Nothing.."
"Yah Hyejin..Kau bukan Bini park Jimin ke..Knapa kau dirumah GOT7?"
"oh?bini Pendek tu...What!!bini Park Jimin??Dia?? Bini Jimin? the mafia king??"
"Hmm.."
"Wait..What happened??bukan setahu aku dia kenal dengan Apa nama minah tu siwon sowon??ha sowon tu..Kenapa bini jadi Hyejin?"
"Tu nanti aku story kat kau..Sekarang ni kenapa hyejin ada dekat rumah kau.. Kau lari ke hyejin? Jimin pukul kau??"
Hyejin masih diam..Dia mendongak memandang dua lelaki dihadapannya. Baru je nak menjawab soalan Eunwoo Jaebum lebih dahulu jawab soalan tu
"Actually..Jimin gantikan tempat Yuna..Dia bagi budak ni..Aku fikir dia ni maid atau perempuan sim..."
"Jaga kata kata kau"
"Mianhae..Dahlah ..Oii budak..Kau siaplah nanti aku nak mandi pulak"
"Dae."
Hyejin mandi dan bersiap. Atas meja tu ada beg. Hyejin menghampiri dan ada baju girl.ada sticky note
"For you young girl .. Hyejin"
Hyejin mengambil dan memakai.. oversize shirt dan short..Hyejin menyimpul rambutnya tinggi dan turun kebawah.
"Jinnie ahh..Apa kamu buat dekat rumah anak saudara Ahjumma?"
"ahjumma ahh. "
"Dia kena halau ..Beumie bagi dia tumpang"
"Jinjja? suami kamu hal....."
"Gwenchana Aunty..Nanti okaylah tu"
"Hmm.."
"Aunty..Appa okay?"
"Okaylah sekarang ni..Cuma banyak termenung"
"Jinnie rindu dia.."
"Lawat lah"
"Dae nanti jinnie lawat"
TIME SKIP
"Thanks..Baju ni"
"Cheonma..Lagipun kau takde baju kan"
"Dae.."
"Aku dengar Suami kau nak kahwin"
"Oh"
"Siapa Sowon tu?"
"Lee Sowon?"
"Dae..Takkan Song Sowon pulak"
"Kakak tiri saya"
"JINJJA DIA RAMPAS SUAMI KAU!!"
"Aniya Oppa..Dulu Sowon yang sepatutnya kawin dengan jimin.tapi sowon lagi dan saya yang gantikan tempat tu.. Sekarang Sowon kembali ambil cinta dia"
"Yah tapi takleh lah..Kau dah kahwin dengan mafia tu ..Sape suruh dia lari!"
"Gwenchana..Bila diorang nak kahwin?"
"Minggu depan tak salah..Kau nak lawat appa kau?"
"Awak boleh hantar?"
"Boleh je..Dari takde kerja"
"Dae..Boleh juga"
TIME SKIP.
Hyejin termenung.. Minggu depan sowon dan Jimin akan kahwin.. Semua orang terkejut. Termasuk appa..Semalam dia datang jumpa hyejin dan menangis. Dia kata dia tak layak dan tak berjaya jadi seorang ayah yang baik..Dia tak mampu bahagiakan anak sendiri
Hyejin menidakkan kenyataan ayahnya. Dia taknak ayahnya terusan salahkan diri sendiri..
Airmata hyejin mengalir..Dia tak mampu nak buat apa apa bila Next week diorang nak kahwin.. I don't why.. But seriously.. i hate Lee Sowon..Mana junhwi dia tu..!!
Hyejin menekup mukanya..Pdih dan sakit bercampur aduk.. Dia taknakkan semua ini..Setiap hari dia berdoa supaya Sowon tidak kembali..Dia bencikan lee sowon sekarang...
Tiba tiba bahunya disentuh perlahan. Eunwoo tersenyum kearahnya
"Woo ahh"
Eunwoo tersenyum Nipis melihat hyejin.. mata hyejin yang merah jelas menunjukkan dia ingin menangis
"You strong hyejin ahh"
"No..Aku tak kuat eunwoo..Aku rasa baik aku mati je sekarang"
"Aku tahu kau cintakan dia...Kau kena pertahankan dia dari sowon"
"Dia taknakan aku lagi ..Dia nakkan sowon"
"I know you can..Kau kuat..Kalau tak kau takkan boleh bertahan sampai kini.. Dah hampir 6 bulan kau dengan dia kahwin dan kau mampu hadap Park Jimin dan Sowon..Aku pasti kau mampu pertahankan cinta kau Hyejin"
"Aku bodoh eunwoo..Aku bodoh sebab cintakan dia..Aku taktahu kenapa aku cintakan dia"
"Kau tak bodoh..Dia yang bodoh sebab tak nampak cinta kau..Aku tahu kau kuat..Aku tahu kau boleh ..kau boleh kalahkan Sowon"
Hyejin menunduk..Airmatanya kini lebat mengalir..Hatinya sakit..Sumpah dia tak pernah rasa sesakit ini..Oh tuhan..
Eunwoo sudah jelas semuanya..Jimin selalu pukul hyejin..Eunwoo juga hairan.. Bagaimana perasaan cinta boleh wujud dalam diri Hyejin untuk lelaki seperti park jimin.
"Aku lemah sangat eunwoo"
Eunwoo memeluk hyejin erat. Kepala hyejin diusap perlahan. Hyejin menangis lagi..Esakan dari Hyejin jelas menunjukkan dia benar benar lemah saat itu...Kenapa perlu dia..Kenapa bukan orang lain. Betullah.. Mencintai mafia bukan benda yang senang..
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...