C15

553 31 1
                                    

Jimin buka pintu perlahan. Matanya tertancap pada hyejin yang mundar mandir dihadapan pintu.. Hyejin terus berlari kearahnya dengan wajah yang cemas.

"Master...Gwenchanaseyo??"

Hyejin terus memerhati seluruh tubuh Jimin. Muka dia teruklah..lebam sana sini..Darah sana sini..

"Kaja saya basuh luka ni semua."

Jimin masih diam..Tersentuh kah hati dia melihat hyejin?tidak..

Hyejin mendudukkan Jimin disofa dan dibawa Pek ais serta First aid kit .  Dia bangun lagi dan mengambil semangkuk air suam serta tuala bersih.

"Sini saya tengokkan luka awak.."

Hyejin menyapu iodin keluka Tepi bibir jimin. Jimin memerhatikan kerja Hyejin.. Wajah hyejin yang lebam dan luka dipandang..

Jimin menolak kasar tangan Hyejin yang sedang mengelap tuala basah ditempat lukanya.

"Mas-master ahh...Muka awak berdarah ...Sinilah saya tengokkan"

"Aniya..Kau tak perlu baik dengan aku..Dasar Jalang"

Jimin terus bangun dan masuk kebiliknya. Hyejin mengeluh... Tadi dia dapat panggilan dari Namjoon kata Jimin bergaduh.. Separuh nak mati dia risau..

Yah hyejin..Kenapa nak risaukn mafia macam dia..

No matter how..Dia husband aku

Layak ke lelaki gitu jadi husband kau

Hyejin terdiam..Dia kalah dengan kata hati dia..Hyejin menunduk dan memandang dompet disebelahnya..Jimin punya..

Hyejin mengambil dan buka..Bukan niat nak curi gaiisss..Buat apa nak curi dompet laki sendiri

Gambar?!

Gambar seorang lelaki dengan seorang perempuan..Laki tu nampak macam jimin..Siapa perempuan tu..

"i love you yuna ahh"

Yess..Maybe yuna.. Cantiknya dia.. Mana dia pergi ya.. Hyejin terus menutup dompet itu.. Yah hyejin apa kau buat..Stalker dompet dia..Huh?

Hyejin bangun dan menuju kebilik Jimin. Perlahan je dia buka dan masuk..Jimin tidur..Hek hek..Bolehlah basuh luka dia..Nanti kena jangkitan kuman kang..Sape susah? aku bini dia ni juga yang susah..

Hyejin bawak semua peralatan tu dan Ditariknya kerusi dimeja solek tu..Huk Hyejin duduk dan mula operasi mencuci luka.

Perlahan je tangan hyejin melakukan semua kerjanya.

"Don't get hurt anymore Master.."

Hyejin menuam tempat lebam jimin perlahan.. Jimin bergerak dan mendesas. Sakit mungkin.

"Mianhae..Saya akan buat perlahan lahan.."

Hyejin bercakap macam jimin tu masih lagi jaga..Sedangkan dah tidur dah pun.

Hyejin selesai je kerja dia..Dia nak bangun..Tapi bahu jimin menarik perhatiannya..Ada darah.. How

Hyejin meletakkan kembali peralatan tadi dan menyentuh bahu jimin. Akhirnya jimin buka matanya..

"Apa kau buat ni!!"

"Master..Saya cuma nak tengok luka awak..Please..izinkan saya rawat luka dekat bahu tu"

"No need..Don't touch me.."

"Jebal..Just this time..Nnti awak kena jangkitan kuman .."

Jimin mengalah..Hyejin masih kaku..Tapi tangannya mula membuka baju jimin. Dia selak dibahagian bahu. Dan yeahh nampak macam kesan kena pisau

THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2Where stories live. Discover now