Eunha turun kebawah dan terus kedapur..Tiba tiba jinhye membuka peti sejuk dan mengeluarkan Jus orange
Tiba tiba pinggang eunha dipeluk dari belakang. Eunha tersentak
"What are u doing?"
"Ma-masak..."
Jinhye memegang tangan Eunha dan menggerakkan tangan eunha memotong bahan diatas papan pemotong itu.
"I miss you so much.."
"Ji-jinhye... Let me go..."
"Never.."
Jinhye mencium belakang leher Eunha. Eunha memejamkan matanya. Tangannya digenggam erat. Ya tuhan ..Hentikanlah lelaki ini..
"Master Jinhye.."
Jinhye berhenti dan memandang kearah Jaemin.
"Waeyo Min??"
"Ada pesanan dari Mrs.Park"
Jinhye menghampiri Jaemin dan mengambil Ipad ditangan Jaemin.
"Eo?..Omma ajak dinner dekat rumah dia..."
Eunha masih diam ditempat.
"Eunha.. No need to cook..We will go to Omma house.."
"O-okay"
Eunha terus naik keatas.. Jinhye hanya memandang langkah kaki Eunha dan dia turut naik keatas.
TIME SKIP*
Eunha ditarik masuk kedalam rumah kasar dan terus ditarik naik kebilik.
"Appayo Jinhye shii!!"
Eunha dilempar keatas katil dan Jinhye memandang Eunha bengis
"Aku dah cakap jangan dekat dengan Jaewon!!"
"Mi-mianhae..."
Jinhye membuka butang bajunya satu persatu. Eunha yang melihat semakin takut. Ohno!
Jinhye menghampiri eunha dan eunha semakin mengundur.
"Ha-hajima...."
Jinhye menghiraukan kata kata eunha dan terus mencium eunha. Eunha terus menolak kuat dada Jinhye namun gagal.
Eunha semakin lemas . Dan jinhye meleraikan ciuman itu.
"Its been a long time i didnt touch you right.."
"Jebal...Hajimaaa..."
Jinhye semakin mengganas. Baju eunha dikoyakkan dan Jinhye mula mencium sekitar dada Eunha.
"HAJIMA!!JEBAL!!LET ME GO!"
Jinhye hanya membiarkan Eunha berbicara sendiri dan dia terus melanjutkan kerjanya. Eunha hanya mampus membiarkan lelaki itu sambil menangis.
Eunha perlahan lahan membuka matanya. Airmatanya mengalir lagi. Kalini semakin deras.. Eunha menekup mulutnya sendiri untuk tidak membangunkan Jinhye yang sudah tidur.
"I'm trying to hate you Jinhye ahh...But why its so hard..."
Eunha brushed Jinhye's hair dan look at jinhye face.. Jinhye tiba tiba membuka matanya perlahan.
"Why?"
Eunha mengelap airmatanya dan terus membelakangi Jinhye. Tiba tiba badannya dipeluk dari belakang.
"Sleep Sweety... I know you are tired...Lets sleep"
Jinhye membisikkan itu dan tangan eunha digenggam erat. Seketika terdengar dengkuran halus milik Jinhye. Eunha turut memejamkan matanya dan mereka tidur dalam keadaan Jinhye memeluk Eunha.
TIME SKIP*
Eunha membuka matanya perlahan. Kelihatan Jinhye disebelahnya. Tubuhnya diperiksa dan ternyata tubuhnya sudah berbalut baju. Entah bila lah Jinhye pakaikan dia baju..
Eunha terus bangun dari baringnya. Jinhye hanya melihat eunha.
"Ji-jinhye---"
"Kenapa kau bangun?"
"Sa-saya ada kerja nak dibuat.."
"Oh...Iyaa..Aku lupaa.. Kau bukan sesiapakan..Cuma Pembantu dan pemuas nafsu aku je."
Eunha mengenggam tangannya.. Lelaki dihadapannya ini aneh..Sekejap okay sekejap gila
"Why?? marah?"
Eunha ingin pergi.
"Siapa benarkan kau pergi?"
"Awak nak saya buat apa lagi?tak cukup ke apa yang awak buat semalam?!!"
"Wow... Kau tinggikan suara pada aku?kau sedar tak siapa diri kau?"
"Iyaa...Saya sedar..Saya seorang gadis yang dibeli dengan wang jutaan... Saya tak berhak atas diri saya sendiri..Itu kan yang Awak nak?!"
"Good.. Aku rasa lepas ni.. Aku patut panggil kau...Pelacur??"
Eunha menggengam tangannya dan laju saja tangannya melayang kepipi milik Jinhye
"Watch you mouth Park Jinhye!!"
"How dare u slap me?!"
"You are the one who ask me to do that!"
Jinhye menampar eunha kembali. Kalini lebih kuat dan eunha terduduk akibat tamparan itu.
"I am your master!"
"I never belong to you!.. I never belong to Demon like you!"
Jinhye menarik rambut eunha kuat dan memandang eunha sinis.
"Demon??..Wanna see my demon side?"
"You never show your mercy to anyone Jinhye... dont ask me that question because u never show your Angel side on me!!"
Jinhye smirk dan bangun.
"Am i have to show my mercy on my victim??..Haha..You are so funny.. Remember this.. You will never have my Mercy.. Arraci?!"
Jinhye terus pergi dari situ. Eunha memejamkan matanya dan menghembus nafas berat. Penat hidup begini..
Eunha terus bangun dan kebiliknya Hp dicapai dan number jaewon ditekan. Tidak lama kemudian jaewon sampai dirumah..
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...