Hari ni masuk hari kedua jimin kurung Hyejin tanpa makanan dan minuman. Yoongi yang mengetahui hal itu hanya menggelengkan kepala.
HYEJIN POV'
Aku buka mataku perlahan bila rasa ada cahaya yang menembusi bilik.
"Yah Hyejin ahh..Bangunlah"
Aku mula bangun dan duduk bersandar pada dinding. Kepala rasa pening. Lapar dahaga semuanya ada.
"Ingat lagi kan saya? Suga"
"Ya.."
"Bangun dan makan sesuatu.. Ni saya ada bawakan ramyun .. Cepat makan"
Hyejin mengambil Ramen yang dihulurkan dan mula makan dengan laju. Kebulur gais..
Hyejin terbatuk kecil bila dia makan terlalu laju. Hyejin meminta air dan Suga membuka penutup botol lalu menghulurkan pada hyejin
Belum sempat hyejin minum . Air itu dirampas.. Air itu terus dibuang oleh jimin dan botolnya dilempar kasar
"Wow..Sweetnya korang"
"Jimin..Aku cuma nak tolong dia je!"
"Tolong? huh..Tak sangka isteri aku cepat buat kawan dalam rumah ni hmm?"
"Jimin..Kesian dia..Dua hari tanpa makan......"
"Apa?? makan?? minum?? huh?"
"Aku rasa tuhan lupa untuk letakkan sekali hati dalam diri kau jimin..Dia bini kau!"
"Hey!!Aku dah cakap jangan buka pintu ni kan Hyung!"
" Kau gila ka jimin..Kau kurung bini kau dua hari tanpa makan dan minum kau nak dia mati ke baru nak bagi dia makan!"
"Jangan tunjuk baik pada dia Hyung!! Dua hari ni tak buat dia mati pun..See dia masih hidup.. Dia bini aku..Aku tahu apa yang aku buat .."
Jimin terus tarik tangan hyejin keluar dari bilik itu dan dibawa keruang tamu.
"Makcik Koe..!!"
"Ya Master.."
"Lepas ni.. Bagitahu maid lain tak perlu datang kerja sampai saya panggil diorang... Lepas tu Makcik Koe ajarkan Hyejin semua kerja rumah.. Menu harian dan semua kerja yang dia perlu buat. Pantau dia betul betul sebab lepas ni dia yang akan buat semua kerja rumah"
"Eh tapi kenapa master?"
"Bagitahu semua juga..Gaji diorang tetap jalan cuma separuh dari biasa. Jngan risau tentang tu cuma sementara.. Sebab Hyejin yang suka rela nak buat semua kerja tu"
"Geurae..Master.. Mari Pn.Park.."
Jimin meninggalkan Hyejin diruang tamu bersama Makcik Koe. Dia tersenyum sinis.
Hyejin mula belajar semua tugasan dan menu rumah. Jimin memang betul betul nak seksa dia habis habisan..
TIME SKIP.
Jimin masih berendam didalam kolam renang rumahnya
"Fuhh..Sejuknya air ni.. But yeah..So relax"
"Master Jimin.."
Jimin menoleh. Kelihatan Makcik koe dan hyejin menghampirinya
"Saya dah ajarkan Mrs.Park semua kerja rumah.."
Jimin berhenti daripada menguak rambutnya yang kedepan disebabkan rambutnya yang basah.
"Mrs.Park....."
Jimin bersuara perlahan..Dia tak pernah terfikirkan panggilan itu untuk Hyejin selepas diorang kahwin.. Dia masih anggap Hyejin dengan nama Song Hyejin dan bukan Park Hyejin.. Dia lupa bahawa hyejin sah menjadi isterinya dan nama Hadapan hyejin sudah bertukar menjadi Park dan bukan Song lagi..
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...