1years later
"Yah hyejin!! palli..Kita dah lambat"
"Jamkaman.."
Hyejin terkocoh kocoh keluar dari biliknya..
"Ppalli.."
"Dae.."
"Yah janganlah lari..Dah lupa apa doktor pesan?"
Hyejin pout geram. Tadi suruh cepat orang dah cepat dia marah marah jangan lari.. Ni laki sapa ni tolong bawak balik jap.. Menci arhh
"Hah mula nak muncung..."
"Awak yang suruh saya cepat..Saya dah cepat awak marah"
"Janganlah lari tapi"
"Hmpph..benci awak"
"Hey..Mianhae.. Janganlah merajuk"
Hyejin masih diam.. Jimin mencubit pipi hyejin dan hyejin menampar tangan jimin
"Appayo!!"
"Mianhae..Geram..Dah kaja baby"
Mereka terus bergerak kepusat memorial.
"Hyejin ahh..This is omma..She so pretty right?"
"Dae.."
Hyejin tunduk hormat pada gambar itu.
"Omma ahh..Chimm bawak menantu omma..Mianhae sebab lambat bawak dia datang..Dia main lari lari pulak omma.."
"aniya..Omma Jimin yang hal.."
"Hal lama sayang..Dah jom cepat hormat omma..Letak bunga baru"
"Dae.."
Jimin bergerak kearah cermin lain..Hyejin hanya mengikut. Dan terhenti..Nma dibaca
HONG YUNA
-1995-20××-
In memories.."Jimin ahh..This is---"
"Yes..This is Yuna..Girl yang saya selalu puja dan cinta..Tapi kini tempat dia diisi oleh awak.."
"Annyeong Yuna Unnie ahh.ni Hyejin.. Semoga unnie tenang disana..Hyejin sentiasa doakan unnie..Hyejin tak sangka unnie lah orang yang selalu jimin sebut.."
"What do you mean?"
"Yuna unnie ni..Kakak kawan saya ..Isteri JB oppa.."
"Bwo?!"
"Dae..saya kenal dia dengan nama NANA je.."
"Ahhh..Ehh kaja mendiang omma awak pulak.."
"Dae kaja.."
Mreka bergerak ketempat omma hyejin pula..Airmata hyejin mula mengalir..
"Annyeong omma..Ni jinnie.. Omma jinnie datang bawak menantu omma..Dia baik omma..Dia sayang hyejin macam mana omma sayang jinnie.. Jinnie dah jaga appa baik baik..Omma tenang tau kat sana"
"Annyeonghaseyo omma..Jimin janji akan jaga hyejin dengan baik..Omma tenang lah"
Jimin memeluk isterinya yang sedang menangis..Rindu pastinya..Hampir dua tahun tidak melawat kan..
"Hey sayang..Jom balik"
"Dae.."
Hyejin melangkah dan jimin menggenggam tangan Hyejin..Hyejin tersenyum dan mereka melangkah keluar dari bangunan itu.
Sampai je rumah.. Bts dan appanya berkumpul
"Amboii..Best nampak"
"Dah balik?"
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...