Jimin terkejut bila belakangnya dipeluk..
"Aniya..Andwae..Jangan pergi Lagi.. Jangan tinggalkan saya lagi.."
Jimin tersenyum dan menarik hyejin kepelukannya. Hyejin membalas pelukan itu.
"Mianhae hyejin ahh"
"Nado..Saya pun minta maaf tinggalkan awak.."
"Aku layak terima semua tu.."
"Aniya..you're too preciouse to get all of that.."
"Hey..i should say that.. I'm so sorry.. You're to preciouse and too innocent to see all my devil side baby.. I'm sorry"
"Saranghae.."
"Nado saranghae Park hyejin!"
"Don't you think to run from me Hyejin ahh.. i can't live without you.."
"Thanks Park Jimin.."
"Saya yang sepatutnya berterima kasih pada awak sebab you taught me what is love... How to love and who is my love.."
"You too.. You learn me all.."
"You're my sweetheart..forever"
Hyejin tersenyum dan mereka memandang masuk kedalam rumah..Kelihatan diorang semua pandang mereka..Muka dah mula blush..
"Korang hendap kitaorang erkk"
"Ofcourse..Nak tengok drama korea terbaru free.."
"Yah Jb oppaa!!"
"Jimin! kau jaga adik aku baik baik..Kau sakitkan dia lagi..Aku tak teragak agak nak larikan dia lagi jauh!"
"Ay ay captain.."
Hyejin ketawa dan mereka masuk kedalam rumah..Eunwoo mengeluh perlahan dan mengekori langkah kaki mereka semua
TIME SKIP
Hyejin berjalan kebiliknya..Tapi dia terhenti dihadapan kamar Eunwoo
"Eun??"
Hyejin terkejut melihat eunwoo sedang mengemas bagasinya.
"Yes??waeyo?"
"Yahh kau nak kemana?"
"Oh..Ak-aku nak ermm ..."
"Kau nak tinggalkan aku lagi ke??"
"Eh bukann..Aku cuma kena pindah Jepun balik.. Syarikat dekat sana takde sapa urus"
"Kenapa sekarang?"
Eunwoo diam.. Sebenarnya dia ingin pergi dari korea untuk melupakan hyejin..Dia taknak perasaan dia ni menjadi jadi dan sampai nak menghancurkan rumah tangga Hyejin
"Haritu Pakcik aku yang jaga.. Sekarang pakcik aku dah tak larat nak urus projek..Aku kena ganti"
"Tapi...Aku macam mana?"
"You have Jaebumie.. You have Got7..You have Appa Song.. You have Yewon..And lastly..You have Jimin.."
"Tak sama Eun..Kau lain..Kau kawan aku..kau dah macam abang aku dah walau sama umur.."
"Lah janganlah nangis"
Hyejin menunduk..Airmatanya diseka tapi tak boleh..Eunwoo juga turut diam.
"Is it right Eunwoo?"
"What are you mean?"
"betulke kau cintakan aku?"
Eunwoo terdiam..Mana dia tahu..Sapa kasi tahu? JB ke?
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...