GIFT..

93 4 0
                                    

Dan itulah dia pengakhiran cerita The Mafia Sweetheart Season 2...Maaflah kalau hambar ya cemuanyahh.. Mawar dah lama tak buka story ni..Jadi idea asal dah hilang...So ni pun mawar ingat balik idea yang lama..Itu yang agak tersasar...Tapi mawar cuba sebaik mungkin untuk cerita ni... Ohya..Sekarang mawar tengah on work for new Ff...And ofcourse Park Jimbit punya..Eh maksudnya Park Jimin ...And nantikan..Ff baru juga Mengisahkan tentang seorang duda anak 1 yang tiba tiba jatuh cinta dengan seorang perempuan manis comel dan molek orangnya ahaksss..Haha... dan Short Ff baru yang mengisahkan tentang Cerita bagaimana bila Seorang Lelaki yang comel and cute jatuh cinta pada seorang gadis yang agak TOMBOY yaa...

Haha..Thanks for Support The Mafia Sweetheart sampai dah cecah 12.7k.. Sampai Trending selalu.. Wuhuu..Mawar sayang korang semuaa..Lapiu all..thanks juga kepada suami kesayangan mawar dan kepada anak kesayangn mawar serta Family kedua mawar....

Suami - Namjoon
Anak - Jimin
Family 2 - BTS

Ahaks..Ya tahu halu mawar agak tinggi.. Hehe.. Thanks ya Jimbit sudi jadi pelakon Mommy and thanks to Hyejin yang memeriahkan..Thanks juga pada Samuel dan Minhye walau scene korang kurang hahakkss..Thanks pada pelakon utama kita iaitu Jimin and Hyejin for season 1 AND  Jinhye dan Eunha for season 2.. Yeayy..Lapiu muahh..

Thanks to Namjoon..And Bts.. Sebab..Bila mawar takde idea or mengantuk..Mawar buka lagu Bts..suka dengar lagu Moonchild..ahakss..Muah to you namjoon.. And bts Mikrokosmos and Dionysus..Untuk pengetahuan semua..Mawar dah khatam kitab Mitologi Yunani ... Uhuii..Apollo , Medusa, dionysus , zeus.. Uhuii.. Lapiu Namjoon.. U look so handsome when u be a Dionysus..Hek haha.. Eh jangan..Dionysus tu dewa alkohol..Oh no.~~ eh tiber nyanyi part jungkook on rap Jhope at Boy with love.. Hahakk.

Okay tu je..Membebel pulak seyya.. Thanks ya kepada semuanyaa..Special thanks to Para Army yang menyokong cerita saya.. Thank you..Ada jodoh kita gi konserr bts sama sama..Takpun pegi fanmeet bts..wuhh..Rindu time mawar pergi fanmeet diorang...Rindu joonie yang sweett sangat tu..

OHYA ONE MORE!!!BTS keluarkan album baru!!look forward ARMY.... Annddd...Black swaann...Jangan lupaaaa.... 28jan nanti...First performance of Black Swan..

THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2Where stories live. Discover now