C28 S2

75 7 0
                                    

Eunha membuka matanya perlahan. Huhh... Dah pagi...Eunha terus bangun dari baringnya.

"Good morning sayang"

Eunha menoleh.. Jinhye..Keningnya dikerutkan.. Apa kes mamat psiko ni?

"Go-good morning.."

"Come and have a breakfast.."

Eunha menghampiri jinhye. Jinhye tersenyum kearahnya. Mimpi ke??..Ya Tuhan kalau mimpi biarkan aku seketika seperti ini...

"Eunha pun dah bangun ..."

Eunha menoleh kesebelahnya. Yennie...

"Eonnie...Bi-bila balik?"

"Ohh baru je.. Tdi ingatkan suruh Jinhye kejut kamu..Rupanya dah bangun..Patutlah bersayang sayang.."

"But.. Sayang i cuma untuk u baby.."

Jinhye memandang eunha dan tersenyum

"I love you Choi Yennie"

Yennie tersenyum memandang Jinhye

"I love you too Park Jinhye"

Eunha tersenyum nipis.. Hanya baik didepan kakaknya?..Waw. Haha..Eunha terus kedapur.

"Eh nak kemana?? jom lah makan?"

"I have a work... I'll do it first and after that i'll eat"

Eunha terus pergi..Lama lama disitu .. hatinya sakit..Jinhye memandang kearah eunha yang berlalu pergi...

Eunha mengintai disebalik ruang dapur.. Jinhye melayan kakaknya dengan sangat baik.. Yennie tertawa dan begitu juga jinhye..

Oh tuhan..Bila agaknya dia akan seperti itu..Dilayan dengan baik... Jinhye mencintainya dan mereka hidup bahagia.

Eunha ketawa kecil...Angan kau cukup tinggi eunha...Lupakan itu dan kembalilah kedunia nyata...lelaki itu takkan pernah mencintai kau... Eunha mengeluh dan menyambung kerjanya..

THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2Where stories live. Discover now