C19 S2

109 8 0
                                    

"Good morning jinhye..Come and breakfast first before awak pergi office"

"Tak perlu..Aku makan dekat office"

"Jomlah makan saya dah masak.."

"Tak faham ke aku taknak!"

"Kenapa awak selalu layan saya macam ni Jinhye!!!"

"Dont raise your voice!!"

Tangan Jinhye diangkat sedia untuk menampar Eunha.. Eunha menutup matanya. Jinhye terhenti. Dia terus melangkah dari situ.

"Menyusahkan kenapalah kau tak mati je masa anak kau mati haritu!"

"Itulah!..Kenapa awak selamatkan saya haritu pun saya taktahu"

Jinhye menarik tangan eunha naik kebiliknya. Dan pintu ditutup . Eunha dilempar kelantai dan dagunya didongakkan.

"Boleh tak kau diam?!"

"Kenapa saya perlu diam kalau saya masih boleh bercakap?!"

Jinhye tersenyum sinis dan melepaskan dagu eunha.

"Aku tak faham..Susah sangat ke nak kasi kau mati huh?!"

Eunha memandang jinhye..Matanya mula berkaca.. Sabar eunha jangan nangis kau nampak lemahh

"Why !!why you save me if after that you just want to kill me!!"

Jinhye tersentak.. Jeritan eunha mengejutkannya..

"Dont raise your voice to me!!"

Jinhye mencerlung memandang eunha. airmata eunha akhirnya pecah..

"Why Jinhye..why..Kenapa tak biarkan saya mati je..Kenapa perlu selamatkan saya tapi akhirnya awak nak sakitkan saya lagi..Kenapa tak biarkan saya mati je haritu? kenapa awak perlu habiskan duit semata mata nak selamatkan saya?"

Jinhye menghampiri eunha. Dagu eunha didongakkan dan dia tersenyum sinis

"Because you are my poison and also my healing..But you always turn to be my poison that want to kill me.."

Eunha terdiam..Kemudian dia memandang jinhye kembali

"If i always turn to be a poison to you..Then why dont you let me die... Kenapa awak selamatkan saya?"

"Kau takkan faham dan takkan pernah faham.. You're my obsession.. My obsession is my poisonn.. Kalau kau takde kau akan jadi racun untuk terus bunuh aku....Kau faham?"

"Devil!!tak guna!!aku benci kau!"

Jinhye menampar pipi eunha kuat dan menarik rambut eunha kuat sehingga gadis itu berdiri.

"Dont ever you call me that..Aku takkan teragak agak untuk bunuh kau sekarang"

"Devil!"

Rambut eunha ditarik semakin kuat. Eunha memberontak . Jinhye menolak eunha terus keatas katil. Eunha mengundur apabila jinhye semakin hampir dengannya..

"You look so acctractive lepas gugur haritu kann..."

Eunha mengelak apabila jinhye cuba mencium nya.

Jinhye mencengkam dagu eunha dan mendekatkan wajahnya kewajah eunha..

"Remember this sayang..Aku beli kau..Dan kau barang aku.. Jangan melawan aku kalau kau taknak rasa mak bapak kau mampuss.."

Eunha ingin bersuara namun pantas dihalang apabila jinhye mencantumkan bibirnya dengan bibir eunha. Eunha menolak dada jinhye menjauhinya..Dia taknak...Dia tkut

Jinhye menolak kepala eunha mendekatinya dan eunha hanya membiarkan bila dia tahu yang dia takkan boleh tolak jinhye jauh daripadanya..

THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2Where stories live. Discover now