HAKHAK😉😌😍

345 18 4
                                    

Hah...This is my second  ff hah..Yang kalini..Sweet ada rough ada harsh ada sedih ada hah semua ada..😂😂 Hope you all like guys my ff..

This ff mawar dpt idea dripada drama korea tu..But i just watched episod 1 je guys...then mawar terus cari idea buat ff mafia mafia ni...

Mawar tak berpengalaman langsung buat ff macam ni..Sbb yeah mawar try my best..Hope you all like it..

Thanks for those who vote comment also add my story to your reading list lah.. Mawar sayang korang semua.. thanks support story mawar... Nanti mawar support story korang juga.. Hehe.. 😉😉😉

Mawar akan update for the new story maybe petang nanti atau mungkin sekejap lagi😂😂 sebab trailer dah siap..Tinggal tunggu nak publish je lagi.. Nanti kalau mawar dah publish the new story.. Mawar inform sini then korang boleh check it out lah ....Okay thats all.  Tamat sudah story the mafia sweetheart ni.. So apa yang korang rasa when baca story ni dari awal sampai habis ni??

Seriously bila dah habis story ni..Mawar rasa sedihlah.. Sayang pulak nak habiskan awal awal😂😂 tapi gwenchana.. Nanti mawar buat Fanfict lagi ya.  and mawar harap fanfict baru nanti dapat sambutan juga.. Okaylah guyss.. Enjoy it .. Mawar sayang korang💖❤❤❤

Oh ya.. Kalau mawar kasi satu lagi special chapter yang mengandungi **ceh ayat😂😂** Okay.. Special chapter pasal Park Minhye dengan Kim sameul nak?? mawar tanya korang dulu before mawar buat sebab takut takde sapa nak baca special chapter between park minhye dengan kim sameul pulak enn😂😂 okay.. Ke tak??

With love;
Mawar ain

THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2Where stories live. Discover now