Eunha berdiri dibalkoni biliknya sambil ditemani angin yang bertiup perlahan. Matanya dipejam perlahan dan saat itu pinggangnya dipeluk
"what are u doing here wife?"
Eunha tersenyum..rasa cute pulak jinhye panggil dia gitu.
"Nothing...Just enjoying the night..saya tak pernah macam ni sebelum ni"
Jinhye terdiam..rasa bersalah pulak.
"Sorry Sayang.. Am the one who never let u do that"
Eunha tertawa.. Dia memegang tangan Jinhye yang dipinggangnya
"Thats not your fault...Its a fate Jinhye.. Stop blaming yourself.."
Jinhye tersenyum..Dia meletakkan dagunya dibahu eunha.
"Appa is right..I really marry a lovable girl.."
Eunha tersenyum..
"Sorry for creating hell to you dear..you dont even deserve the hell..I'm sorry"
Eunha meleraikan pelukan dan memandang Jinhye.. Tangannya dirangkul dileher Jinhye.
"No need to say sorry Jinhye...Its not your fault.."
"Yes its my fault...I'm so sorry sweety"
"Its not your fault..God already arrange that.."
Jinhye menunduk..Eunha tersenyum dan mendongakkan dagu Jinhye
"Hey Husband...Thanks for the hell Jinhye..If you dont create the hell.Maybe i dont even know you"
Jinhye tersenyum.. Bibirnya terus mencapai bibir Eunha dan Tangannya memeluk pinggang Eunha..Eunha membalas ciuman itu dan Jinhye meleraikan..
"You are my Sweetheart.."
Eunha tersenyum.. Dia mendekatkan wajahnya kearah Jinhye dan menggeselkan Hidungnya dengan Hidung Jinhye
"Saya bangga dapat jadi This Mafia Sweetheart!!"
Jinhye tersenyum dan mengangkat eunha gaya bridal style dan masuk kedalam bilik.
Jaewon menghampiri Yennie.
"Mianhae Yennie ahh..I'm late"
Yennie memandang Jinhye dan tersenyum.
"Its okay..I know you are busy.."
Jaewon tersenyum.. Dia memandang Yennie..Dan matanya tertancap pada Leher yennie.
"yennie ahh..I know u still love Jinhye but he already be your sister husband.."
"then??"
"Emm..Yennie..I think i already fall for u.."
"Hah?!"
"I have this.. I wont force u but ..If u accept and and Can give me a chance..U have to wear this but if not.Just throw it away"
Yess..Rantai tu..Yennie pakai???
"Yennie ahh..Ran-rantai tu?"
Yennie tersenyum dan memegang rantai dilehernya..
"Yes...This is yours right?"
"Yennie ahh..Its mean??"
"Yes.. I will accept u and give u a chance.. Everyone have a chance right..I want to know how that feel to be a Barista Girlfriend.."
Jaewon ketawa... Dia menunduk malu..Sangkanya Yennie bakalan menolak dirinya
"Is it serious yenni?"
"Yes Jaewon...Take care of me.."
"Sure...I will love you.."
Jaewon mencium yennie dan yennie membalas..seketika jaewon meleraikan..Mereka berbalas senyuman dan Jaewon memeluk yennie erat..Yennie membalas pelukan itu..
If this are their happiness..Then let them to be happy together..
THE END__
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...