Jimin melangkah keluar dari biliknya bila dia siap membaringkan Hyejin diatas katil.
Dia duduk diruang tamu dan membuka tv. Seketika kemudian suga menghampirinya
"Sorang je..Mna bini?"
"Eh hyung..Bila sampai?"
"Baru..Tapi tengok rumah kau senyap je. Mna maid? bagi separuh masa je ke macam mana?"
"Nope..Aku bagi diorang cuti"
"For what? berduaan dengan bini kau"
"What?? hell no.. Aku cintakan dia pun tak.. Aku sengaja suruh cuti dan suruh hyejin do everything.."
"What!! hey rumah kau besar jimin!! kau suruh dia kemas sorang sorang?"
"Ofcourse yes.."
"Michin.."
"Calm down hyung..Bukan teruk pun"
"So when you want to divorce her?"
Jimin memandang suga. Pelik je soalan.
"What type of question hyung?"
"Bila nak lepaskan Hyejin?"
"For?"
"Yeah..Lepas kau ceraikan dia ..Biar aku ambik dia jadi bini. I will treat her like princess jimin. She so young to face all of this. Dia mungkin tak pernah buat semua kerja kerja rumah..But kau dah seksa dia..Satu rumah kau suruh dia buat gila?!!"
Jimin agak tercabar dengan kata kata suga. dia masih mengendahkan kata kata suga
"Kalau kau taknak dia..Kau lepaskan je dia. She too precious and too innocent to see all your devil side and buat semua kerja rumah yang sebesar ni..."
"Yah Hyung!!! aku dah lama sabar dengan kau !"
"Wae?betul lah apa yang aku cakapkan ...Kalau kau taknak dia lepaskan je. Then i will take her and make her as my wife.."
"Suga! she's my wife. Don't be so angelic with her!! aku tahu apa yang aku buat arraseo!!"
Jimin terus berlalu masuk kebiliknya dan meninggalkan suga tersenyum sinis diruang tamu ...Sakit pulak hati bila dia asyik cakap benda tu
Dia mendekati Hyejin dan pandang wajah hyejin. Dia melihat tangan hyejin yang kemerahan. Memang nampak dia memang tak biasa buat semua kerja kerja rumah... Muka dia yang kebudak budakan itu dipandang. Dia memang terlalu muda untuk semua ni. 18 tahun bukan umur yang sesuai untuk lihat sisi jahat dunia ni..
Jimin baring disebelah Hyejin. Dia tersenyum sinis dan menguak rambut di dahi hyejin
"How can you sleep peacefully infront of demon hyejin ahh.."..
Jimin memerhatikan segenap wajah Hyejin..Jimin berhenti pada bibir hyejin.. Bibir dia yang berwarna pink dan kecil menarik minat jimin.
Jimin menyentuh bibir itu dan tersenyum.
"After the wedding.. I didn't kiss you yet babygirl..."
Jimin masih bermain dirambut dan dibibir hyejin.
"I really want to taste it.. I want to taste strawberry in your lips.."
Jimin mencium dahi hyejin dan turun kehidung lalu turun kebibir.
Walaupun hyejin tidak membalas tapi jimin masih meneruskan ciumannya
Jimin turun lagi keleher hyejin. Tangannya sengaja dicantumkan dengan tangan hyejin
"Ahh jimin.."
Jimin berhenti dan memandang hyejin. Dia?? moan nama aku ke tadi?
Jimin tersenyum dan menyambung. Dia berhenti seketika dan baring disebelah hyejin.
"Your my new obsession..Welcome Hyejin to the mess world.."
Jimin menyelimutkan dirinya dan memeluk Hyejin.
"Good night sweetheart.."
TIME SKIP.
Hyejin mendadak bangun bila rasa cahaya matahari masuk kedalam bilik.
"Ommo!! dimana aku nih!!"
Hyejin memandang sekeliling dan yeah bilik jimin.. Dia pandang sekeliling dan usap lehernya..
Dia mimpi.. Dia mimpi jimin kiss dia semalam. Yeah apa punya mimpi lah taktahu
Hyejin bangun dan mengemas katil. Seketika dia terpandang dicermin meja solek. Wait wait..Apa ni
Hyejin memeriksa lehernya oh shit..Ada kesan keunguan atau dikenali Love bite..Jadi betullah dia tak mimpi semalam.. Yah jiminie..Apa kau buatt ni..
Hyejin terus berlari masuk kebiliknya dan terus mandi. Selesai mandi..Hyejin memakai seluar jeans biru dan baju crop top berwarna putih
Tiba tiba pintu bilik dibuka kasar. Suga masuk.
"Oppa..What are you doin here?"
"Do you love him?"
"Yah.. You drunk?"
"No.. Hyejin..I ask you"
"You drink suga.."
Suga mula mendekati hyejin dan mengunci pergerakan hyejin. Dia melihat lovebite dileher hyejin.
"The lovebite..Hurm??"
"Yah what are you doing"
"Make you mine"
Suga yang ingin mencium Hyejin ditolak kasar dan hyejin berlari masuk kebilik jimin
"Open the door hyejin!!"
"Crazy!! i'm your brother wife!"
"You just his slut!"
Suga berhenti mengetuk. Mana jimin... Mana dia .. Hyejin takut
Suga kembali dengan bunyi kunci.oh tidak dia ada kunci pendua. Hyejin nampak tingkap. Yes dia kena lari.
Hyejin mula berlari sekuat hati. Tak kesahlah apa jadi dia kena lari dari suga. Dan kehidupan didalam tu.
Hyejin terduduk keletihan disebatang pokok.
"Excuse me? are you Mrs.Park Hyejin?Isteri Mr.Park jimin?"
"Oh yes..Who are you?"
"Saya En.Lee Sungkwan ..Kawan Mr.Park..What are you doing here?"
"saya hampir ditangkap..Tolong saya"
"Mari saya bawak awak kerumah saya.."
"Dae.."
Hyejin bangun dan melangkah seketika kemudian.Dia rasa semuanya gelap..
YOU ARE READING
THE MAFIA'S SWEETHEART S1 &S2
FanfictionDisebabkan pertemuan kau dan dia.. aku terpaksa masuk kedalam dunia kekejaman yang direka oleh seorang heartless mafia.... Highrank; #1 on parkjimin #1 on hyejin #1 on eunha #1 on Sowon ...